Friday, January 21, 2011

Polymer clay tutorial...

Χαίρετε!!Τι κάνετε;Τέλεια,αφού είναι Παρασκευή,ε;;

Λοιπόν η Nemecis χθες μου έδωσε μια πολύ ωραία ιδέα!
Μου ζήτησε να φτιάξω ένα βιντεάκι για να δείτε πώς δημιουργώ όλες αυτές τις λιχουδιές!
Τυραννίστηκα πάρα πολύ μέχρι να φτιάξω το βίντεο,είχα πολλές αναποδιές,αλλά επιτέλους...

Et voila!!!



Αν θέλετε να δείτε κάποια συγκεκριμένα γλυκάκια μου πώς φτιάχνονται,απλά ζητήστε το!!

Περιμένω άλλον έναν για το κέρασμα!!
Θα εμφανιστεί,πού θα μου πάει;;;
Σας φιλώ!

17 comments:

  1. τέεεελειο Ειρηνη μου! δε σε πειραζει να το βαλω στo Facebook, ε?

    ReplyDelete
  2. Πολύ καλά έκανες και ανέβασες video με τα γλυκάκια σου, γιατί ήθελα τη συνταγή. Βέβαια δεν θα έχει την επιτυχία των δικών σου, αλλά θα δούμε. Επίσης θέλω να σε ευχαριστήσω για τα σχόλια σου.

    ReplyDelete
  3. Μια χαρά είναι το βίντεο...αλλά θέλω να το φάω κ αυτό...πειράζει?!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. @Natasa: Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου!Και βέβαια δε με πειράζει,γι'αυτό το ανέβασα άλλωστε για να το μοιραστούμε!

    @Δρ.Βρακατόρ: Η συνταγή δική σου λοιπόν!Μια δοκιμή θα σε πείσει!
    Δεν κάνει τίποτα,το ωραίο υπάρχει για να το αναγνωρίζουμε!

    @Ελενάκι : Χαχα!!Καθόλου δεν πειράζει!!

    Φιλιά σε όλους!

    ReplyDelete
  5. Πολύ Καλό!
    Έχεις mail!

    ReplyDelete
  6. Αχ, Ρηνούλα μου πόοοοοοοοοοοοοοοοοσο σε ευχαριστώ!!!!Πάρα πολύ καλό το videaki σου. Λέω να προσπαθήσω και εγώ δειλά δειλά!!!!!Τέεεεεεεεεεεεεεεελειο!!!

    ReplyDelete
  7. Ναι ναι να προσπαθήσεις!!Και όχι δειλά δειλά..είμαι σίγουρη πως το'χεις!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  8. ΤΕ-ΛΕΙ-Ο! μπράβο Ειρήνη μου!

    ReplyDelete
  9. Teleia! Poly kalo poy ekanes to videaki! peirmenoyme ki allaaa :) (kalws se vrhka)

    ReplyDelete
  10. Σας ευχαριστώ Ευαγγελία μου και Joan!!

    ReplyDelete
  11. κ οτι ηθελα να μαθω πως γινονται αυτα επεσα πανω στο βιντεο σου..μπραβο..ευχαριστω πολυ

    ReplyDelete
  12. θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ... αφού κάνεις την τρύπα του polymer clay cupcake, βάζεις το στήριγμα και το ψήνεις ή μετά ? και αν όχι , πως το τοποθετείς το στήριγμα ?

    ReplyDelete
  13. Το στήριγμα το βάζω αφού ψηθεί.Το κολλάω με λίγη κόλλα για να είμαι σίγουρη.. :)

    ReplyDelete
  14. μπραβο σου!!!!!!!μολις ειδα το τελειωμενο καταπληκτικο κεκακι εμεινα με το στομα ανοιχτο!!!συνεχισε ετσι...με την κατασκευαστικη σου αυρα!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  15. πολύ κατατοπιστικά!

    ReplyDelete
  16. Καλησπέρα...εδώ και λίγο καιρό ασχολούμαι με τον πολυμερικό πηλό...χρησιμοποιώ fimo soft fimo effect kai fimo promo...μερικά Μ βγήκαν εύκαμπτα μετά το ψήσιμο? Τι φταίει? Μήπως κάποιο από αυτά μετά το ψήσιμο γίνονται εύκαμπτα?

    ReplyDelete