Thursday, January 27, 2011

Προπαρασκευή...

Γεια σας!!Τι κάνετε;;
Δε συμφωνείτε ότι η λέξη Προπαρασκευή(που δεν υπάρχει στα ελληνικά λεξικά βέβαια με τη σημασία που τη χρησιμοποιώ τώρα) θα έπρεπε να αντικαταστήσει τη λέξη Πέμπτη;; Έχει κατιτίς το αισιόδοξο!!
Γίνεται η προπαρασκευή για το σαββατοκύριακο που έρχεται!!Αισιόδοξο είπα;;Τι έρχεται..μη σας πω πως ήρθε κιόλας!!

Χθες το βραδάκι ασχολήθηκα με κάποια καινούρια πραγματάκια 
για τα οποία δεν είχα βρει μέχρι τώρα χρόνο.
Για δείτε!




Εκτός από τα παραπάνω,πήρα πάλι τον πηλό μου κι έφτιαξα πιο απλά σχεδιάκια για σκουλαρίκια!Νομίζω πως τα στόλισαν δεόντως!!






Καλό απόγευμα!
Φιλιά πολλά!!


19 comments:

  1. ΕΕΕΕ!!!αμα σε πω οτι αυτά τα ποδηλατάκια τα χω φτιαξει κι εγω!Πολύ όμορφα όλα!!!

    ReplyDelete
  2. Για άλλη μια φορά δημιούργησες! Τα σκουλαρίκια με τον πυλό μου αρέσουν περισσότερο.

    ReplyDelete
  3. Faiou θα πάψει πια να με εκπλήσσει κάθε ομοιότητα!!!Φιλιάααααααααα!!!!!

    Σ'ευχαριστώ Δρ.Βρακατόρ!

    ReplyDelete
  4. Πανέμορφα όλα, το κάθε ένα με το δικό του χαρακτήρα. Ξεχώρησα μόνο λιγάκι το κολιέ και τα σκουλαρίκια με το ποδήλατο, ίσως λόγω χρωμάτων.

    ReplyDelete
  5. Είναι όλα τόσο γλυκούλια αλλά τα σκουλαρικάκια με τα ποδηλατάκια μου έκλεψαν την καρδιά !!!!!!!
    Μπράβο για άλλη μια φορά !!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Καντάω γραφική να λέω κάθε φορά πόσο όμορφα είναι!!! Το κολιεδάκι μ'αρέσει τόσο πολύ! Και άρχισα να σκέφτομαι να κάνω κανένα πείραμα με φιμο κι εγώ...

    ReplyDelete
  7. Είναι πολύ ωραία όλα!!!
    Ειδικά τα σκουλαρίκια με τα ποδηλατάκια!

    ReplyDelete
  8. Ήρθε κ το κουνελάκι...το οποίο ράβει ολή μέρα...
    Να γραφτεί παρακαλώ στο λεξικό η καινούρια λέξη ''Προπαρασκευή''....χαχαχα....άντε καλό σαβ/κο χιχιχι!!!!!!!!!Λοιπόν...πάρα πολύ ωραίο το κολιέ...αλλά κ τα σκουλαρίκια το ένα πιο όμορφο απο το άλλο!!! Αισιοδοξία κοπελίτσα...μπράβο!!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  9. Νίκη μου μάλλον επειδή είναι χειμώνας ακόμα,μας τραβάνε περισσότερο τα γήινα χρώματα!Εγώ λατρεύω τα πάντα,χρώμα να'ναι κ ό,τι να'ναι!!

    Lyan σ'ευχαριστώ!Αυτά τα ποδηλατάκια καίνε καρδιές!!

    λΕλένη μου πιάσε γρήγορα πηλό!!Γρήγορα σου λέω,θα κολλήσεις!!Περιμένω να δω τις δημιουργίες σου!

    Νίνα κι εσύ ποδηλατάκι ψηφίζεις ε???

    Ελενάκι μου μέσα σ'αυτές τις εποχές που μας βομβαρδίζουν με καθετί άσχημο,μόνο η αισιοδοξία μας έμεινε!!!Να πάρουμε τηλέφωνο γρήγορα τον Μπαμπινιώτη να συμπεριλάβει τη λέξη στο λεξικό του!Επιβάλλεται!!

    Φιλάκια κοριτσάκια μου!!

    ReplyDelete
  10. πολυ ομορφα...οταν σπουδαζα εκανα και εγω...ειχα κανει και καρφιτες που το αποτυπωμα ηταν απο πομολο κουζινας....

    ReplyDelete
  11. Σ'ευχαριστώ Foufoula!Ωραία ιδέα μου έδωσες τώρα!

    ReplyDelete
  12. Μου αρέσει και ψηφίζω την...Προπαρασκευή!!! Και τα σκουλαρίκια σου και το...λαιμουδερό!!!(νέα λέξη στο προσκήνιο...χα...χα...)

    ReplyDelete
  13. Χαχα!!!Λαιμουδερό όπως τσαγερό,μπιμπερό και.....δε μου'ρχεται κάτι άλλο!!

    ReplyDelete
  14. Καταπληκτικά και πολύ όμορφα όλα!!!!Μπράβο σου!!!

    ReplyDelete
  15. Σ'ευχαριστώ πολύ!!

    ReplyDelete
  16. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ !!..ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΡΑ ΟΛΑ!!!ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!
    Α!ΣΕ ΠΕΡΝΩ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΧΑΣΩ..

    ReplyDelete
  17. Σ'ευχαριστώ Lourdi!Εγώ σε παρακολουθώ εδώ και καιρό!!Θαυμάζω τα έργα σου!

    ReplyDelete
  18. Καταπληκτικά όλα με μια μικρή προτίμηση στο κολιέ! Συμφωνώ απολύτως με την Προπαρασκευή...

    ReplyDelete
  19. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα!!

    ReplyDelete