Saturday, January 29, 2011

Μπρρρρ...κρύο!!

Καλησπέρα σας,τι κάνετε;;
Τι κρύο είναι αυτό;Δε θέλω να κουνηθώ από το σπίτι..Ζεστός καφές δίπλα στο καλοριφέρ!!
Αν και Σάββατο είμαι κουρασμένη σήμερα,επειδή αναγκάστηκα να ξυπνήσω νωρίς γιατί ήθελα να παρακολουθήσω ένα σεμινάριο!Ευτυχώς άξιζε τον κόπο!

Γύρισα το μεσημεράκι και έπεσα με τα μούτρα στον πηλό..
Είχα κάποια καινούρια χρώματα και ήθελα να τα δοκιμάσω!
Για δείτε!

















Και τέλος,έφτιαξα και μία κορδέλα για τα μαλλιά,επειδή τις βλέπω παντού και πολύ μου αρέσουν!!


Τέλος,να σας θυμίσω ότι αύριο θα κάνω την κλήρωση.
Θα δείτε το μεσημεράκι τα αποτελέσματα!
Αποφάσισα να μην είναι μόνο μία η τυχερή!!
Οπότε περισσότερες πιθανότητες για την καθεμιά σας...
Μείνετε συντονισμένοι! 

Καλό Σαββατόβραδο ό,τι κι αν κάνετε!!
Φιλιά πολλά!

25 comments:

  1. Ωραία δουλειά!

    ReplyDelete
  2. ΠΑΝΈΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΊΚΙΑ ΣΟΥ!
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΥΦΗ ΤΟΥΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΟΡΩΔΗΣ.

    ReplyDelete
  3. Σ'ευχαριστώ Ρένα!!

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ Νίκη!Κι εγώ λάτρεψα ιδιαίτερα αυτό το γαλαζοπράσινο με τις μπρονζέ λάμψεις μέσα..

    ReplyDelete
  5. Μου αρέσει πολύ το τελευταίο ζευγάρι!!
    ο πηλός με τη χρυσόσκονη τέλειος!
    Καλό Βράδυ!

    ReplyDelete
  6. Σ'ευχαριστώ Chris μου! Υπάρχουν τόσα πολλά χρώματα,μακάρι να τα είχα όλα!

    ReplyDelete
  7. Μπορείς να πάρεις τα βασικά και μετά απλά να τα ανακατεύεις, εγώ αυτό κανω^^
    βέβαια έτσι είναι δύσκολο να βγάλεις την ίδια απόχρωση 2 φόρές αν δεν έχεις δοσομετρητή^^

    ReplyDelete
  8. Μου αρέσουν πολύ, ιδίως οι κρίκοι!
    Τέλειοι!

    ReplyDelete
  9. Σ'ευχαριστώ Έφη μου!

    ReplyDelete
  10. Κι εμένα μ'αρέσουν οι μεταλλικές λάμψεις που έχουν οι χάντρες σου!!!! Πολύ πολύ όμορφα!!!!!

    ReplyDelete
  11. Σ'ευχαριστώ Κωνσταντίνα!Ως γνωστόν τα κορίτσια αγαπούν το glitter!

    ReplyDelete
  12. ΛΑΜΠΕΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ReplyDelete
  13. Μ'αρέσουν...πολύ...όλαααααααααααααααα!!!!!!!
    Φιλάκια κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. μιλαμε γιααα παραγωγικοτητα!!!!!!!
    Ειρηνη ειναι πολυ ομορφα!ολαααααα
    αλλα αυτο που μου εκανε ενα κλικ παραπανω ειναι το σκουλαρικι με το λουλουδι!!!!
    κανεις υπεροχη δουλεια ειρηνη!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. Μου αρέσουν πολύ τα σκουλαρίκια που έφτιαξες,ειδικά αυτά με τις μαύρες καρδούλες!

    ReplyDelete
  16. Όπως πάντα πανέμορφα!!! Δεν κάθεσαι σε ησυχία και σε ευχαριστούμε γι' αυτό!!!

    ReplyDelete
  17. Κορίτσια σας ευχαριστώ!Δεν κάθομαι σε ησυχία,είναι η αλήθεια!Ελπίζω να υπάρχει πάντα και πληθώρα ιδεών προς υλοποίηση!
    Φιλιά σε όλες!!

    ReplyDelete
  18. Κουκλίστικες οι δημιουργίες σου. Μου αρέσει πολύ ο πυλός. Οσο για την κορδέλα, είναι πολύ μόδα! Παντού βλέπεις κορδέλες. Μου αρέσουν πολύ!

    ReplyDelete
  19. Καλημέρα!
    Είναι όλα τέλεια! Το ένα καλύτερο από το άλλο!!

    ReplyDelete
  20. καλα ε φανταστικα τα ειδα και σο φεισ ειμαστε φιλεσ χαχαχα και εκει
    σε εχω βαλει στο ματι οχι ακριβωσ εσενα αλλααυτα που κανουν τα χερακια σου αλλα τωρα παραγγειλα μερικα απο ενα κοριτσακι που το ξερω τα επομενα θα ναι απο σενα σιγουρα ειρηνη

    ReplyDelete
  21. Ναι Ευγενία βλέπεις παντού πάρα πολλά σχέδια και είναι κρίμα να δίνουμε τόσα λεφτά,αφού είναι πανεύκολο να τις φτιάξουμε μόνες μας!!

    Σ'ευχαριστώ πολύ Νίνα!!

    Art at home στείλε μου ένα μήνυμα στο facebook για να καταλάβω ποια είσαι,γιατί δεν ξέρω το όνομά σου.

    Φιλιά σε όλες!!

    ReplyDelete
  22. Chris συγνώμη,αλλά δεν είχα λάβει ειδοποίηση για το σχόλιό σου και τώρα το βρήκα μέσα στον πίνακα ελέγχου.Ναι έχεις δίκιο για την ανάμειξη,το fimo, που είναι πιο μαλακό από το cernit,δουλεύεται πιο εύκολα!

    ReplyDelete
  23. love all the earnings - cool

    ReplyDelete