Saturday, January 15, 2011

Το πρώτο μου βραβείο!!!!

...Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου,τα αδέρφια μου,τα 7 μου ανίψια,τους φίλους μου και όσους αγαπώ,μ'αγαπούν και με στηρίζουν...Χαχαχα!!Είπα να πάρω λίγη από την αίγλη του κόκκινου χαλιού..

Καλά είναι απίστευτο..Σήμερα έβλεπα στον ύπνο μου ότι κάποια blogοφίλη μου μου έδωσε ένα βραβείο.Μπαίνω τώρα στον υπολογιστή και βλέπω βραβείο από τη Μαρία του http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/ 
Απίστευτο;;;;
 Μαράκι σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!Σ'ευχαριστώ κιόλας που που σε κάθε ανάρτησή μου θα είσαι εκεί με τον καλό σου λόγο!!


Εγώ με τη σειρά μου το χαρίζω με πολλή αγάπη σε όσα ιστολόγια βρίσκονται στη λίστα με τα αγαπημένα μου που παρακολουθώ!!
Κοριτσάκια κεραστείτε βραβειάκι!!!!
Σας φιλώ!

4 comments:

  1. Gratz για το βραβείο πέρνα και από εμένα μια^^
    Kisses

    ReplyDelete
  2. Ναι κορίτσι μου πριν λίγο μπήκα στο ιστολόγιό σου κ βρήκα και το δικό σου!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  3. Καλέ Ειρήνη κανένα τζόκερ δεν είδες? Κληρώνει αύριο κοπέλα μου, για σκέψου το λιγάκι!!!! χα χα χα

    Φιλια πολλάαααααα

    ReplyDelete
  4. ...κι αν μου τύχει;;Ίσως πρέπει να αρχίσω το σπορ!
    Σε φιλώ!!!!

    ReplyDelete