Friday, January 14, 2011

Παρασκευή,γιάμπα,ντάμπα,ντουυυυυυυ!!!!

Ποιος έβλεπε Flintstones;;Εγώ πάντως σίγουρα!!
Και μάλιστα είχαμε τρέλα με το τραγουδάκι των τίτλων και το χαρακτηριστικό τους επιφώνημα... 
Για θυμηθείτε... http://www.youtube.com/watch?v=2s13X66BFd8
Παρασκευή σήμερα και έχω πολλούς λόγους να είμαι χαρούμενη!!!
Ένας από αυτούς είναι ότι φτάσαμε στην Παρασκευή!!
Γύρισα από τη δουλειά με άλλη ψυχολογία,αν και ήμουν για άλλη μια φορά άτυχη γιατί δεν μπόρεσα να κερδίσω το φλουρί.. Από τύχη μηδέν!
Ας ελπίσουμε ότι ισχύει το ρητό " όποιος δε βρίσκει τα φλουριά,κερδίζει στην αγάπη"..
 Έκανα μια μικρή παραποίηση,αλλά ποιος νοιάζεται;; Χαχα!

Γύρισα και κατευθείαν είπα να τελειώσω κάποια πραγματάκια που είχα αφήσει στη μέση..
Για δείτε...



Flamenco dancer...



Δαχτυλιδάκι


 Καρφιτσούλες


 Σχέδια της φοβερής εικονογράφου Amandine Piu


Είναι σίγουρο ότι αυτή η καρφιτσούλα με εκφράζει απόλυτα..Εννοείται ότι λατρεύω τη σοκολάτα!!!


Καλό μεσημέρι και καλή παρασκευιάτικη χαλάρωση!!!

7 comments:

  1. Εγώ έβλεπα, μαζί με τον αδερφό μου κ τον μπαμπά μου!!!!!!!!!!!!!!Τι μου θύμησες τώρα!!!
    Τι όμορφες εικόνες...μ'αρέσουν ολα, όλα, όλα!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ελενάκι μου!!Με το γλυκό το λόγο πάντα! Σ'ευχαριστώ!!! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. οι καρφίτσες και τα κολιέ είναι άπαιχτα!!!τέλεια!!!

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ Ευδοκία μου!

    ReplyDelete
  5. Πόσο όμορφα τα φτιάχνεις !!!!
    Μπράβο!!!!!!
    Με έχεις βάλει σε δημιουργικούς μπελάδες !!!!!!!!!!(άλλο που δε θέλω βέβαια!!!)
    Καλό βράδυ!!!!

    ReplyDelete
  6. Χαχα!!Δε λυπάμαι που σε έβαλα σε τέτοιους μπελάδες Lyan γιατί γνωρίζω τη χαρά που μπορείς να πάρεις μέσα από αυτό!
    Σ'ευχαριστώ Μαράκι!

    ReplyDelete