Saturday, January 15, 2011

Κερνάω...

Μήπως υπάρχει λιγούρα στην μπλοκογειτονιά;;;;


Τι προτιμάτε;Βάφλα,κρουασάν ή cheese cake;;

Αχ!δεν υπάρχει στιγμή που να μη θέλω να φάω γλυκό!!!
Ξέρω ότι δε σας έχω συνηθίσει σε συνταγές,αλλά πρέπει να μάθετε ότι η ζαχαροπλαστική είναι η μεγάλη μου αγάπη!
Είχα βρει τις προάλλες μια συνταγή για banoffee,την έφτιαξα και έγινε φοβερό!Τώρα την ξαναέφτιαξα γιατί τελείωσε σε 2 μέρες το ταψί...και κάποιοι δεν πρόλαβαν να φάνε ούτε ένα κομμάτι... 
Να σας πω μόνο ότι εγώ χρησιμοποίησα  το ένα ζαχαρούχο για να μη γίνει πολύ γλυκό..Και μου έμεινε το άλλο και το ξαναέφτιαξα..
Αν εξαιρέσεις το ζαχαρούχο που βράζει 3,5 ώρες,κατά τ'άλλα είναι πολύ εύκολο!

Θα ακολουθήσουν κι άλλες συνταγές..
Φιλάκια παρεούλα μου!!

14 comments:

  1. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΜΟΥ ΤΡΩΩ ΠΟΛΛΑΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝΝΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΟΜΩΣ ΟΚΚΚΚΚΚ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ.....

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!! Πολύ ωραία η δουλειά σου! Μπράβο!!!

    Εγώ θα πάρω ενα κομματάκι cheese cake, παρακαλώ!! είμαι αρρωστούλα και εχω 39 πυρετο οποτε μην φαω σοκολάτα!δεν κανει.. χαχαχα

    Καλη σου νυχτα και καλή δημιουργική χρονιά!

    ReplyDelete
  3. Σε ευχαριστώ πολύ Art at home!!Την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να τα κάνω πιο μεγάλα,πιο χορταστικά..
    Φιλιά!!

    Ρούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ!Εγώ παρακολουθώ εδώ και καιρό τη δουλειά σου,είναι φοβερή!
    Περαστικά γρήγορα εύχομαι!!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  4. Καλησπέρα κουκλίτσα! Βραβειάκι κερνάς? Καρφιτσούλα κερνάς? Γλυκάκι κερνάς?
    Τι να πρωτοπάρω!!! Παίρνω το κρουασάν κ φεύγω τρέχοντας.........φιλιάαααααααααα...........

    ReplyDelete
  5. Χαχαχα!!Δικό σου το κρουασανάκι και ό,τι άλλο θέλεις!Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
  6. H συνταγή είναι αυτή που έκανε ο Άκης στο πρωινό; και αναρωτιόμουν εάν θα είναι καλό...ορίστε, λοιπό, μου έλυσες την απορία! Η λιγούρα για γλυκό είναι συνηθισμένο φαινόμενο...

    ReplyDelete
  7. Εγώ τα θέλω όλαααααααααααααα

    ReplyDelete
  8. Ναι αυτή είναι Ευαγγελία μου!!Καλά δεν το συζητώ ,είναι φοβερό!!Εγώ το κάνω για 2η φορά μέσα σε 4 μέρες...Θα τα πάρουμε τα κιλάκια μας,αλλά χαλάλι...

    ReplyDelete
  9. Δικά σου Μαράκι όλα με πολλή αγάπη!!!

    ReplyDelete
  10. Αστα κατω Μαριαααααα!!!!!!τουλαχιστον να τα μοιραστουμεεε!!!φαινονται πολυ λαχταριστα!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Αχ τι μας κάνεις!!
    Μετά από τα Χριστούγεννα είπα θα τα κόψω και με αυτά που βλέπω είναι αδύνατον!!

    ReplyDelete
  12. Ααααα ναι Μαρία!!!Να τα μοιραστείς με τα κορίτσια γρήγορα!!Τα μοιράζω ίσα σε όλες τις χρυσοχέρες της παρέας!!!Misirlou μου και για σένα εννοείται!!!
    Chris μου δε γίνεται με τίποτα να κόψουμε τα γλυκά!Σημασία έχει να τα ααπολαμβάνουμε και όχι να μας τρώνε οι τύψεις!
    Φιλιά και στις 2!!!

    ReplyDelete
  13. Κ γω αλλη μια 'γλυκατζου' ειμαι!Προτιμω να κοψω το φαγητο αλλα τα γλυκα ποτε!Κ αυτα φαινονται τοσο ωραια,παω να δω τη συνταγη!!

    ReplyDelete
  14. Σε καταλαβαίνω απόλυτα Ράνια μου!! Να την δεις και να την κάνεις,είναι απίστευτο!

    ReplyDelete