Tuesday, January 11, 2011

I do...

Καλησπέρα!
Τι κάνετε; Ελπίζω τέλεια.. 
Εμένα μου έχει βγει πολλή κούραση,λόγω της πίεσης των προηγούμενων ημερών.. Αλλά θα τη βρω τη φόρμα μου,πού θα μου πάει;;

Όταν ακούτε τη φράση "i do" σίγουρα φαντάζεστε μια ρομαντική πρόταση που θα τη συνοδεύει ένα κουτάκι που θα περιέχει ένα μονόπετρο με μια κοτρώνα τοοοοοόση...

Απ'όλα τα παραπάνω κρατήστε μόνο το "ρομαντικό",γιατί νομίζω ότι είναι πολύ από δαύτο αυτό που έφτιαξα...
   

Τι λέτε;;

                                    Και άλλο ένα δαχτυλιδάκι έφτιαξα πιο παιχνιδιάρικο και χρωματιστό!!



Σας αφήνω με ένα λατρεμένο τραγούδι από τους Nouvelle Vague.. 
Υπέροχα λόγια!!! 


In a Manner of speaking

I just want to say
That I could never forget the way
You told me everything
By saying nothing



In a manner of speaking
I don't understand
How love in silence becomes reprimand
But the way that i feel about you
Is beyond words



Oh give me the words
Give me the words
That tell me nothing
Ohohohoh give me the words
Give me the words
That tell me everything



In a manner of speaking
Semantics won't do
In this life that we live we only make do
And the way that we feel
Might have to be sacrificed



So in a manner of speaking
I just want to say
That just like you I should find a way
To tell you everything
By saying nothing.



Oh give me the words
Give me the words
That tell me nothing
Ohohohoh give me the words
Give me the words
That tell me everything



Oh give me the words
Give me the words
That tell me nothing
Ohohohoh give me the words
Give me the words
That tell me everything


Καλό βράδυ!!

9 comments:

  1. Καλά είμαστε...ανακαλύπτω καινούργια μπλόγκ...αχ κ τα δυο μ'αρέσουν!!!...i do ε...ναι πρόταση γάμου, αλλά κ ένα τραγούδι της Μόνικα...καλό βράδυ κουκλίτσα!!!

    ReplyDelete
  2. καλό βράδυ και σε σένα...απλά να σου πω ότι τα δαχτυλίδια είναι τρέλα (μόλις είδα τον τίτλο, έσπαυσα...ο τίτλος είναι παραπλανητικός και μέχρι να δω τι εννοούσες...οργίασε η φαντασία μου!!!).
    Αλήθεια, τι υλικά είναι αυτά που χρησιμοποιείς; φιλιά

    ReplyDelete
  3. τελειαααααα και τα δυο απιστευτα!!!!! μ αρεσουν παρα πολυ!!!!!!

    ReplyDelete
  4. τέεελεια και τα δύο δαχτυλιδάκια Ειρήνη μου!
    (το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου!)

    :-)

    ReplyDelete
  5. ειδικά το δεύτερο το εβαλα μέσα στην καρδιά μου!!
    Πάρα πολύ ωραία και τα 2! Μπράβο!!! :D

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραίες δημιουργίες !!!Μπράβο !!!!!

    ReplyDelete
  7. Κοριτσάκια μου σας ευχαριστώωωωωωω!!
    @ Ελενάκι: Κλασικά Κοριτσίστικα και ρομαντικά...
    @ Ευαγγελία: Τέλεια!!! Αυτός ήταν ο σκοπός μου. Φύλλο αλουμινίου είναι και πάνω έχει κολλημένη εικονίτσα εκτυπωμένη σε φωτογραφικό χαρτί.Και βέβαια έχει υαλωθεί!
    @ Misirlou : Μισιρλού μου έχω πολλά αγαπημένα. Μου αρέσουν και τα παλιακά,μου αρέσουν και τα παιδικά...
    @ Νατάσσα : Φοβερό το τραγουδάκι και με εκφράζει απίστευτα!!
    @ Μουά : Ναι το δεύτερο είναι χρωματιστό και αγαπησιάρικο!!
    @ Lyan : Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    ReplyDelete
  8. Μου αρέσουν όλαααααααα!!~!!! Κατ'αρχήν μου αρέσει που κάνεις υάλωση σε όλα και κατά δεύτερον μου αρέσουν γιατί είναι ξεχωριστά και πρωτότυπα!!!

    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  9. Μαράκι σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    ReplyDelete