Sunday, January 23, 2011

Κυριακάτικη χαλάρωση...

Χαίρετε παρεούλα!!Τι κάνετε;;
Μόλις γύρισα από απόπειρα για κινηματογράφο..Είπαμε με τη βαφτιστήρα μου να πάμε να δούμε το "Μαλλιά κουβάρια"..Εεε,είδαμε τα 3 πρώτα λεπτά στα οποία έδειχνε την κακιά μητριά της Ραπουνζέλ(μα έλεος τι φάτσα έχουν βάλει κι αυτοί,σε πιτσιρίκια απευθύνονται) και το κοριτσάκι μου φοβήθηκε κι άρχισε να κλαίει..Ε,την πήρα και φύγαμε..!

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΣ!!Θα βρείτε πληροφορίες στη χθεσινή ανάρτησή μου!

Να σας δείξω τι έφτιαξα το πρωί!








Επειδή με ρωτάτε τι πρόκειται να κάνω τόσα γλυκάκια.. 
Εννοείται ότι μπορούν να μπουν όπου σκεφτούμε!Φαντασία να'χουμε!!!



Και τέλος,μια θήκη για το κινητό μου,γιατί ήταν πολύ παραπονεμένο..ντύνω όλων των άλλων και γι'αυτό τίποτα;;

Σας αφήνω με ένα υπέροχο τραγούδι!Ελληνίδα η Monika,αν δεν το ξέρατε..
http://www.youtube.com/watch?v=TTBKd9kBf5o

Καλή εβδομάδα!
Φιλιά πολλά!!

8 comments:

  1. Αχ το κοριτσάκι!Καλά αυτά για το λαιμό είναι πανέμορφα!!!Έλα πες την αλήθεια...τα γλυκάκια τα τρώς ε...μάντεψε τη λάτρεψα απο αυτή την ανάρτηση?...ναι,ναι την θήκηηηηηηηηηη!!!!!!!
    Έχει φωνή η Μόνικα...εμένα μ'αρέσει
    το Yes I Do!!!Φιλάκια πολλά κοπελίτσα μου!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ελενάκι μου γλυκό!Όχι μωρέ δεν τα τρώω..
    Αληθινά τρώω και πολλά μάλιστα!
    Ήμουν σίγουρη για τη θήκη,αφού είσαι κι εσύ felt lover σαν κι εμένα!!
    Έχεις δίκιο για το τραγούδι,είναι πράγματι πολύ πολύ καλό!
    Φιλάκια κοριτσάκι μου!!

    ReplyDelete
  3. Τι όμορφα!!! Όταν έχει ο άνθρωπος ταλέντο, έμπνευση, όρεξη και φαντασία φυσικά...!!! :)
    Και το τραγουδάκι το λατρεύω! Το cd στο αμάξι σταθερή αξία! Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ Λελενάκι!!!
    Μα έχει φωνάρα η κοπέλα,τι να λέμε...
    Σε φιλώ!!

    ReplyDelete
  5. popooooo!teleia h thikoula!ta kaneis na fenondai toso apla!!bravo!!super to blog!!
    geia sta xeria sou!!lol

    www.ffffashionmixxxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Σ'ευχαριστώ Νέλλη μου!
    Παρακολουθώ κι εγώ το blog σου,δε χάνω ανάρτησή σου!!

    ReplyDelete
  7. λατρευω το κρεμαστο με τον πυργο του Αιφελ!!!!ολα ειναι πανεμορφα βεβαια αλλα σ'αυτο κολλησα!!!!

    ReplyDelete
  8. Σ'ευχαριστώ Angie μου!Κι εγώ έχω κολλήσει μ'αυτό! ;)

    ReplyDelete