Saturday, January 22, 2011

Γιορτάζω και κερνάω!

Καλημέρα σας,τι κάνετε;
Υπέροχο σαββατιάτικο πρωινό.. Είναι τέλεια να έχεις το πρωινό ελεύθερο!Ξέρετε τι ακούω από το πρωί;;
Je ne veux pas travailler(=δε θέλω να δουλεύω)
Ε,όχι ότι δε θέλω να ξαναπάω δουλειά,αλλά διασκεδάζω απίστευτα τα σαββατοκύριακα!!

Στα δικά μας τώρα!
Πρώτον να σας ενημερώσω για ένα καινούριο blog ( http://stepbystepgr.blogspot.com/ )που έφτιαξαν η Μαρία και η Chris .
To blog περιλαμβάνει οδηγίες για διάφορες χειροτεχνίες και αφού είναι και οι δύο χρυσοχέρες φαντάζεστε τι θαύματα έχουμε να δούμε και να διαβάσουμε.Μπράβο κορίτσια,υπέροχη πρωτοβουλία!
Με χαρά είδα ότι συμπεριέλαβαν και το δικό μου tutorial.
Σας ευχαριστώωω!!! ^.^

Δεύτερον,έφτασα τους 50 αναγνώστες!!
Ξέρω δεν είναι τίποτα το σπουδαίο,αλλά εδώ και καιρό ψάχνω αφορμή να σας κεράσω κάτι!

Λοιπόν,ξεκινά από σήμερα διαγωνισμός μέχρι την Κυριακή 30 Ιανουαρίου για να κερδίσετε
  ό,τι θέλετε εσείς από αυτά που φτιάχνω!
Αφήστε το σχόλιό σας κάτω από αυτή την ανάρτησή μου,στην οποία σας παρακαλώ να υπάρχει μία διεύθυνση επικοινωνίας,αν δεν έχετε blog.

Διαδώστε το για να έχουμε αρκετές συμμετοχές!
Φιλιά πολλά!

53 comments:

  1. Ε ας κανω εγώ το πρώτο σχόλιο γιατι τρελαίνομαι για αυτά που φτιάχνεις. Α και κάτι άλλο.. εγώ τώρα επέστρεψα από τετράωρο Σαββατιάτικο μάθημα στη σχολή. Τι να κάνουμε. a_riana@windowslive.com

    ReplyDelete
  2. Τι να κάνουμε,δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να καθόμαστε το Σάββατο!
    Καλή επιτυχία Ανδριάννα!Αν είσαι η τυχερή θα επικοινωνήσω μαζί σου!

    ReplyDelete
  3. πολυ καλη δουλεια.συγχαρητηρια!!!
    zisioanna@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ Ιωάννα!Καλή επιτυχία κ σε σένα!

    ReplyDelete
  5. Ωωω διαγωνισμό βλέπω!Δεν μπόρεσα να μην έρθω!!

    Έβαλα και το tutorial στο blog^^
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  6. Το είδα Chris μου!Σ'ευχαριστώ!
    Καλή σου επιτυχία!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Να τους χιλίασεις Ειρηνούλα......εγω παλί καθομαι όλη την εβδομαδα και δουλευω Σκ και αργιες.................καλή επιτυχια σε όλους

    ReplyDelete
  8. ήρθα κι εγώ από εδώ :) τι καλούδια είναι αυτά!!!!καλή επιτυχία σε όλες τις κοπέλες!
    http://artkunsttexnh.blogspot.com/
    theklach@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Άννα μου σ'ευχαριστώ πολύ!Υπομονή...
    Θέκλα καλώς ήρθες!
    Καλή επιτυχία κορίτσια!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Congrats! Θέλω κι εγώ χειροποίητο δωράκι:P

    ReplyDelete
  11. Ε θα έλειπε το κουνελάκι?!....βρήκα ευκαιρία να κερδίσω δημιουργία σου κ θα την αφήσω?...όχι βέβαια... πολύ καλό το 'βήμα-βήμα' κ οι 50 αναγνώστες είναι σημαντικός αριθμός.
    Τι υπέροχη μέρα είχε σήμερα...όλο έξω ήμουν...αλλά κ πάλι κάτι έκανα.....φιλάαααακια πολλάααααα Ειρήνη μου!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. καλως σε βρηκα ειρηνη μου!το μπλογκακι σου ειναι τελειο!οπως και τα πραγματακια που φτιαχνεις!μακαρι να κερδισω κατι...

    ReplyDelete
  13. Καλησπέρα Ειρήνη !!!
    Θέλω κι εγω δωράκι απο τα χεράκια σου !!!

    ReplyDelete
  14. Maddie,κουνελάκι,Mato και Lyan καλή επιτυχία σε όλες!
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  15. Περνούσα από τη γειτονιά και είπα να πω κ γω ένα γεια!!!
    Έχω να πώ οτι πλέον προσπαθώ να μη βλέπω τόσο συχνά τις δημιουργίες σου (την καινούρια σειρά) γιατί μου προκαλούν μια ακαταμάχητη διάθεση για γλυκάκι..!
    Λατρεύω την αισθητική σου, η οποία αναδεικνύεται όχι μόνο από τις δημιουργίες αλλά και από τη φωτογράφισή τους! Α! Και το λογότυπο...!
    Στις πόσες λέξεις κερδίζω?? χαχαχα!!
    Να τους χιλιάσεις λοιπόν!

    ReplyDelete
  16. Αν είναι να κερδίσει το πιο μακροσκελές σχόλιο,χαλαρά έχεις κερδίσει..αλλά δεν πάει έτσι!
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!ναι,το λογότυπο είναι όλα τα λεφτά.. ;)
    Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  17. Σε βρήκα από το κουνελάκι και έχω κλείσει μισάωρο στο σπιτάκι σου!!!! Θαυμάζω από εδώ, θαυμάζω από εκει!!! Τι μου αρέσει πιο πολύ δεν μπορώ να αποφασίσω! Είδα και το βιντεάκι σου και πόσο γέλασα με το "σεισμό" δε λέγεται... Μπράβο για όλα!

    ReplyDelete
  18. Καλή συνέχεια στις δημιουργικές ανησυχίες σου και εύχομαι να τους εκατοστήσεις(και να μας κάνεις κι άλλο δωράκι) και μετά να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!

    ReplyDelete
  19. Γιούπι!!Πενήντα φίλοι!Ελπίζω να αυξηθούν και να μας παρουσιάζεις όμορφες ιδέες! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  20. Κοριτσάκια τι όμορφα σχόλια είναι αυτά!!Σας ευχαριστώ!
    Καλή επιτυχία σε όλες κ φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  21. Καλώς σε βρήκα,καλή βδομάδα!

    ReplyDelete
  22. ooooooo περασα και γω και ειδα για τον διαγωνισμο και επειδη οτι εχεισ κανειι μου αρεσει μακαρι να κερδισω χαχαχ σορυ κοριτσια αλλα τι να κανωω να πω ψεματααααα ειρηνη συνεχισε ετσι κανεισ ωραια πραγματααα ειμαι θαυμαστρια σου

    ReplyDelete
  23. Είδα χειροτεχνίες και δημιουργικές ιδέές και μπήκα να σε συγχαρώ. Μπράβοοοοο...!Καλή συνέχεια στις καλλιτεχνικές σου ανησυχίες! Γεια χαρά απ' τη Χαρά! (haposto@gmail.com)

    ReplyDelete
  24. Rena,Art at home και Hara σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!Καλή επιτυχία σε όλες!!

    ReplyDelete
  25. Το έμαθα από αλλού, για την κλήρωση που ετοιμαζεις, βρήκα την πόρτα ανοιχτή και μπήκα!!! Έκανα καλά;;; Έγινα και το Νο 59 σου...Τρελαίνομαι και για κάθε τι χειροποιητο...

    ReplyDelete
  26. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου Ειρηνάκι!!!!!Δύσκολα μας βάζεις όμως!Τι να πρωτοδιαλέξουμε από ολα αυτα!!!Τα θέλω όλα!!!!

    ReplyDelete
  27. Διαγωνισμός!!! Τέλεια!!! Ευχαριστούμε

    malexopoulou@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. Ειρήνη, ξέρεις ότι είμαι fun σου! Δεν μπορώ να αντισταθώ και να μη λάβω μέρος! Και βέβαια να σου ευχηθώ ακόμα περισσότερους followers, που είναι βέβαιο και πολλές πολλές δημιουργίες! Φιλιά

    ReplyDelete
  29. Δωράκιιιιιιιιιιιιιιιι και λείπω εγώ? Με τίποτα!!!! Υπέροχες οι δημιουργίες σου !!!

    Σε ευχαριστούμε πολύ και για τα καλά σου λόγια!!!!
    Φιλιααααααααα

    ReplyDelete
  30. Marina,Faiou,Mairi,Evagelia και Maria καλή επιτυχία σε όλες!!!
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
    Φιλιά πολλά!!!

    ReplyDelete
  31. Να τους χιλιασεις τους αναγνωστες! Με τοσο όμορφα πραγματακια που φτιαχνεις σιγουρα δε θα αργησει κι αυτο!

    ReplyDelete
  32. Σ'ευχαριστώ Ελίνα μου!Καλή επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  33. Αν και έχω κερδίσει το δωράκι μου εγώ (εκείνες τις φραουλίτσες),στέλνω για το καλό! Προσωπικά τρελαίνομαι για τις λιχουδιές σου, το ξέρεις.. Περιμένω τις παραγγελιές μου πως και πως! :p

    ReplyDelete
  34. Μυρτώ μου καλή επιτυχία!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  35. Kαλή επιτυχία να έχεις πάντα σε ότι κάνεις είναι πολύ όμορφα !!

    ReplyDelete
  36. Na dilwsw ki egw tin simmetoxi mou ,meta apo ena oktawro stin douleia eipa na kanw tin boltoula mou kai eida tin anartisi!kali sinexeia loipon kai kales dimiourgies!

    ReplyDelete
  37. Καλή επιτυχία και σ'εσένα Ειρήνη μου!

    ReplyDelete
  38. λατρεύω τα δωράκια! ειδικά όταν είναι τόσο όμορφα όπως αυτά που φτιάχνεις!
    pinkdreams26@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. ΑΠαππααπα, τώρα το είδα..κοίτα τι θα πάθαινα!!!!Καλή επιτυχία σε όλες!!

    ReplyDelete
  40. Καλή επιτυχία και στις 2!
    Έλεγα κι εγώ...πού είναι η Nemecis;;;
    Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  41. καλες και πολλες επιτυχιες!!

    ευχαριστουμε!

    ReplyDelete
  42. Σ'ευχαριστώ Βίκυ!Έσβησα το ένα σχόλιό σου γιατί μου το είχες γράψει 2 φορές.
    Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  43. Υπέροχες δημιουργίες, μπράβο!Μόλις βρήκα το blog κι επέσα πάνω στο διαγωνισμό.Λέτε να 'ναι τυχερό;

    ReplyDelete
  44. Χαχα!Πού ξέρεις;; Καλή σου επιτυχία!

    ReplyDelete
  45. τι υπέροχο σπιτάκι και τι όμορφα πράγματα που κάνεις μακάρι να κερδίσω,έλα μια βόλτα και από μένα http://ineraiditsastonkosmotonthaumaton.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Σ'ευχαριστώ Νεραιδίτσα!

    ReplyDelete
  47. Επιτελους βρηκα μια "συναδελφο"...!! Ανακαληψα τυχαια το blog σου και οταν περιηγηθηκα στις δημιουργιες σου με χαρα ειδα οτι εχουμε κοινο αντικειμενο δημιουργιας και αυτος ειναι ο πηλος!! Συγχαρητηρια για την συλλογη σου!! Σε περιμενω και στο δικο μου blog να ριξεις μια ματια....
    http://crisliascreations.blogspot.com/
    Πολυ εμπνευση και ακομη περισσοτερη ορεξη για δημιουργια!!! =)

    ReplyDelete
  48. Λάτρεις του πηλού ενωθείτε!!!Έρχομαι να χαζέψω τις δημιουργίες σου!

    ReplyDelete
  49. Γειά σου Ειρήνη!!!!Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!!Καλή επιτυχία σε όλους και ευχομαι το μπλογκ σου να χιλιάσει τους αναγνώστες του!

    ReplyDelete
  50. Καλώς σε βρήκα, πολύ ωραίο το blog σου. Συγχαριτήρια και πάντα ωραίες δημιουργίες.
    Ευχαριστώ πολύ!

    artgiote@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Ελπίζω να πρόλαβα και να σταθώ τυχερή και να αποκτήσω κάτι όμορφο από τα χεράκια σου!

    ReplyDelete
  52. Συγνώμη Εύα,αλλά έχει γίνει ήδη ο διαγωνισμός!!Ελπίζω την επόμενη φορά να είσαι πιο τυχερή!

    ReplyDelete