Saturday, January 08, 2011

Παιδικά χεράκια σε δράση...

Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από το να νιώθεις ότι κάνεις κάποιους ευτυχισμένους! Ειδικά αν αυτοί οι κάποιοι είναι παιδιά,τότε απλά λιώνεις...

Σάββατο σήμερα και με ξύπνησαν νωρίς το πρωί παιδικές αγορίστικες φωνούλες : Τα 3(από τα 7) ανιψάκια μου που ήρθαν να περάσουν το Σάββατο μαζί μας. Εννοείται ότι όταν έρχονται περνάμε πολλή ώρα δημιουργώντας και όχι σκουλαρίκια και τέτοιες βλακείες,όπως μου δήλωσε ο 5χρονος ανιψιός μου!! Κάνουμε αγορίστικα(ως αγοροπαρέα-εμένα βέβαια με παίρνει πάντα η πλειοψηφία μαζί της) πράγματα!!! Φτιάχνουμε πύραυλους και αυτοκινητάκια από πηλό,πύραυλους,μηχανές,αυτοκίνητα,λιμουζίνες από κουσέ και μακετόχαρτο και άλλες τέτοιες τρελές αλχημείες.. Δε σας δείχνoυμε όμως τα σχέδιά μας για να μην τα αντιγράψετε.... :ppp


Σήμερα είπαμε να αφιερώσουμε το μεσημέρι μας στην κατασκευή μιας κάρτας για τον μπαμπά τους που γιόρταζε χθες. Εννοείται ότι εγώ απλά βοηθούσα. Οι ιδέες δικές τους! Επίσης,εννοείται ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε όοοοοοοο,τι είχε η θεία στα ράφια της,να μην αφήσουμε τίποτα παραπονεμένο.. Και να φανταστείτε ότι θα σας τη δείξω πριν την τελική της μορφή.. Τη φορτώσαμε είναι η αλήθεια την καρτούλα, αλλάαααα πήραν τέτοια χαρά και καμάρωναν τα χρυσούλια μου... Ξετρελάθηκαν δε με τις σφραγίδες!! Έπρεπε όλες να τις βάλουμε στην κάρτα-ακόμα κι αν έλεγαν "καλή ανάρρωση" που λέει ο λόγος... :ppp

Σας αφήνω με τραγουδάκι...γλυκό σαν τα χαμόγελα των παιδιών..
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!!!

5 comments:

  1. Tι γλυκό...πέρασες όμορφα με τα ανηψάκια σου...
    ελπίζω να έμεινε κάτι στο ράφι!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  2. Αχ τι όμορφοοοοοοο!!! Μπράβο καλή θεία!!! Εγώ δεν ξέρω αν θα αφηνα να μου τα πειράξουν (ουτε τα παιδιά μου δεν αφήνω αν δεν προσέχω εγώ τι κάνουν!!!! ) χα χα χα κακιά είμαι ή κτητική πολλή?

    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  3. Ελενάκι το ραφάκι μπορεί αν άδειασε αλλά γέμισε η καρδούλα τους χαρά κ μόνο αυτό με νοιάζει!!!!

    Μαράκι κι εγώ είμαι πολύ προσεκτική με τα πράγματά μου,αλλά εδώ έκανα μία εξαίρεση και νομίζω πως δικαιώθηκα.. Ήταν πολύ προσεκτικά και ξετρελάθηκαν!!!

    Φιλάκια κοριτσάκια!!!

    ReplyDelete
  4. Είναι πολύ όμορφο αυτό που φτιάξατε... και είναι και απόλυτα αγορίστικο. Κι εγώ έχω τρία αγόρια και τις ξέρω αυτές τις δηλώσεις...

    ReplyDelete
  5. Σ'ευχαριστούμε Κωνσταντίνα!Οπότε καταλαβαίνεις τι γινόταν εδώ..

    ReplyDelete