Wednesday, January 26, 2011

Μεσοβδόμαδα...

Καλησπέρα σας,τι κάνετε;;
Έχουμε φτάσει αισίως στην Τετάρτη,άντε δυο μερούλες έμειναν και μετά σαββατοκύριακο!!
Δεν έχω πολλά πραγματάκια να σας δείξω,γιατί δεν είμαι και στα καλύτερά μου,μάλλον κάτι με περιτριγυρίζει,ελπίζω να μην αρρωστήσω..

Συνεχίζω να κάνω γλειφιτζουράκια!Αυτόν τον πηλό τον λατρεύω!Μπορείς να κάνεις άπειρους συνδυασμούς σε χρώματα,οπότε ενθουσιάζομαι κάθε φορά!Σαν τα παιδάκια κι εγώ όταν βλέπουν τη βιτρίνα γεμάτη γλειφιτζούρια...
Μόνο που εγώ δεν κρεμιέμαι από τη φούστα της μαμάς μου για να μου πάρει... ;)




  
Και τώρα θα σας δείξω κάποια πράγματα που είχαν μείνει στη φωτογραφική μου και είχα ξεχάσει να τα αναρτήσω!!


 Σκουλαρίκια κουμπάκια για sewing addicts!! ;)




 Δημιουργίες μαζί με τα ανιψάκια μου!!Τα αυτοκινητάκια τα κόψαμε από μακετόχαρτο,τα βάψαμε κλπ.


Εδώ και μέρες ο αδερφός μου μου λέει να πετάξουμε το κλαδί το οποίο είχε στολίσει στο δωμάτιό του τα Χριστούγεννα με υπέροχα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Εεε,όχι δεν το κάνω πάλι αυτό το λάθος,δε θα ψάχνω κάθε χρόνο για καινούριο.Πέρυσι με είχε βάλει να ψάχνω όλο το σαββατοκύριακο στα Καλάβρυτα για το ιδανικό κλαδί. Φέτος η τύχη μου χαμογέλασε.. Δε χρειάστηκε να ψάξω πολύ!Κατεβαίνοντας από το χιονοδρομικό του Πηλίου,δίπλα στο αυτοκίνητο ήταν σπασμένο το παραπάνω κλαδί..Λες και με λυπήθηκε ο Θεούλης γι'αυτό που είχα περάσει πέρυσι και μου το έστειλε..
Λοιπόν,δεν υπάρχει περίπτωση να το πετάξω..Έτσι λοιπόν,έπρεπε να το αξιοποιήσω!
Έβαλα πάνω ό,τι είχα και δεν είχα και ιδού!
Δε θα το έβαζα στο δωμάτιό μου γιατί παραέχει πολλά χρώματα,αλλά στο εργαστήρι μου ταιριάζει!


Να πώς ήταν στολισμένο τη χριστουγεννιάτικη περίοδο!



Και τέλος,κοιτάξτε!!!!Σας έχω εκμυστηρευτεί τον έρωτά μου;;Όχι;;;
Τα αυτοκόλλητα!!!!Ναι,τα λατρεύω!Έχω αρκετά,αλλά δεν μπορώ να τους αντισταθώ!
Το Σάββατο που κατέβηκα στο κέντρο μπήκα να χαζέψω σε γνωστό μαγαζί με αξεσουάρ και κόλλησα!
 Όταν έφτασα στο ταμείο με ρωτάει η πωλήτρια: 
-Να τα κάνω για δώρο;
-Όχι,όχι.
                         ( Σκέψη: Δώρο;;Είσαι με τα καλά σου χρυσή μου;;Υπάρχει παιδάκι που να τα θέλει περισσότερο από μενα;;)

Και τέλος,το γνωστό μου ποιηματάκι!
Θα καταντήσω γραφική μέχρι την Κυριακή που λήγει ο διαγωνισμός,αλλά δεν πειράζει..
για σας το κάνω!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΣ,ΛΟΙΠΟΝ!!
Πληροφορίες στην ανάρτηση του Σαββάτου 22 Ιανουαρίου "Γιορτάζω και κερνάω" http://thelittlecraftworkshop.blogspot.com/2011/01/blog-post_22.html

Φιλιά πολλά σε όλους!!!

13 comments:

  1. Όοοοοολα πολύυυυυυυυυ όοοοομορφα!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα γλυφιτζουράκια θα ήταν καλύτερα για σκουλαρίκια, το λέω αυτό γιατί αν είναι στο λαιμό μας θα τα φάμεεεεεεεεε...χαχαχαχαχαχα!!!!!!
    Ωραία πράγματα έκρυβε η φωτογραφική σου!!!
    Το κλαδί μια χαρά το στόλισες (κ τα χριστούγεννα κ τώρα) μην το πετάξεις!Τι καλά να έχεις το εργαστήρι σου κ να το στολίζεις όπως θες!!!
    Όσο για τα αυτοκόλλητα...κ σε ποιόν δεν αρέσουν?!.......άλλωστε κ εμείς παιδάκια είμαστε!!!
    Έχει παγωνιά έξω...Φιλάκια πολλάαααααα κοριτσάκι!!!

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι!!
    Σκουλαρίκια ε;;Για να έχουμε μια απόσταση ασφαλείας.. χαχα!!
    Κι εγώ δεν είχα μέχρι πρότινος,αλλά το οργάνωσα προκειμένου να βάλω κάπου όλα αυτά τα πράγματα,που δεν ξέρω αλλιώς πού θα βρίσκονταν...
    Τα αυτοκόλλητα είναι μια απόλυτα εθιστική συλλογή που κάθε παιδάκι κάποια στιγμή στη ζωή του πρέπει να δημιουργήσει!!Εγώ λίγο αργά το θυμήθηκα...
    Παγωνιά πολλή έξω,δεν έχω βγει καθόλου από το μεσημέρι..
    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  3. πολύ όμορφα!!
    και γω έχω μανία με τα αυτοκόλλητα αλλά τώρα πια τα πέρνω για τις μαθήτριες του καλού μου^^
    να σε ρωτήσω κάτι στα σκουλαρίκια κουμπάκια τι κούμποματα έχεις χρησιμοποιήσει?
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  4. Συμπέρασμα:Τελικά όλες έχουμε τρέλα με τα αυτοκόλλητα!!
    Καρφωτά με στρογγυλή επιφάνεια από πάνω.
    Φιλάκια Chris!!

    ReplyDelete
  5. Ευχαριστώ πολύ^^
    μου άρεσαν πολύ
    μπορεί να το δοκιμάσω και εγώ

    ReplyDelete
  6. Mου αρέσουν όλα, αλλά περισσότερο...τα σκουλαρίκια!!! Ξέρεις έχω μια αδυναμία στα σκουλαρίκια από τότε που τρύπησα τα αυτιά μου!!! Ίσως γιατί ήμουνα...μεγαλοκοπέλα!!! Χα,χα....

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραίες δημιουργίες, αλλά η ιδέα με το κλαδί σούπερ! Μπορώ να πω ότι είναι πιο ωραίο τώρα παρά τα χριστούγεννα, άσε που μπορεί να πάει έτσι όλη τη χρονιά: το καλοκαίρι με κοχύλια, το φθινόπωρο αποξηραμένα κι έπειτα από την αρχή πάλι...

    ReplyDelete
  8. @ Μαρίνα :Εεε τα σκουλαρίκια είναι μεγάλη αγάπη για όλες φαντάζομαι!!

    @ Νίκη : Λες ε;;Να αλλάζω συνέχεια διακόσμηση για να συμβαδίζω με την εποχή;;Ωραία ιδέα!

    @ Δρ.Βρακατόρ : ..και με καθόλου θερμίδες!!!

    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  9. Και εγώ τα γλυφιτζουράκια σκουλαρίκια τα φαντάστηκα! Οι μαύροι κρίκοι μ'αρέσουν παααρα πολυ!!! Και τέλος εχω τρέλα με τις κορδέλες οπότε καταλαβαίνεις ότι το κλαδί σου με ξετρέλανε!

    ReplyDelete
  10. Σ'ευχαριστώ Λελένη μου!Όντως οι κορδέλες είναι τρέλα!!Όταν τις βλέπεις στα ράφια των μαγαζιών τις θέλεις όλες!!!

    ReplyDelete
  11. τα γλειφιτζουράκια σου είναι τρέλα!το ίδιο και τα σκουλαρίκια κουμπιά!

    ReplyDelete
  12. Σ'ευχαριστώ Ιφιγένεια πολύ πολύ!!

    ReplyDelete