Wednesday, January 19, 2011

Απόπειρα Νο 1...

Καλημέρα σας!Τι όμορφη η σημερινή μέρα..ανοιξιάτικη!

Λοιπόν,σας είχα υποσχεθεί χθες ότι θα επιχειρήσω μία σύνθεση..Είμαι έτοιμη να σας τη δείξω..
Δεν είναι τίποτα το φοβερό,αλλά είναι η αρχή!
Είχα πολύ λίγα υλικά,κάποια χαρτόνια μόνο,αλλά έβαλα το μυαλό μου να δουλέψει και χρησιμοποίησα και ό,τι υπήρχε στο εργαστήρι μου!Έφτιαξα κ ένα feltινο λουλουδάκι,έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...





Η φωτογραφία είναι από ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στο Πήλιο με πολύ κρύο...
Ακόμα το σκέφτομαι και μπρρρρ....κρυώνω!!

Και για να γυρίσουμε στα δικά μας..συνεχίζω να κερνάω!!









Λοιπόν προετοιμαστείτε για blog candy!!Οι αναγνώστες μου πλησιάζουν τους 50..
 Το ξέρω δεν είναι πολλοί,αλλά είναι μια αφορμή για να σας κεράσω!!
Σας προετοιμάζω δώρο!!
Stay tunned! 

14 comments:

  1. Πανέμορφα όλα.Η φωτογραφια με γυρισε πισω 5-6 χρονια τρομερο το πήλιο τι δεν θα εδινα να ειμουν εκει και ας ειχε και -10.

    ReplyDelete
  2. Δεν ξεκολλάω απο εδώ.-
    Θα πάρω ένα γλυκάκι...μμμ κ άλλο ένα...κ άλλο...κ άλλο...μμμμμμμμμ....καλά η σύνθεσή σου μ'αρέσει πάρα πάρα πολύ....Μπράβο σου!!!!
    Φιλάκιααααααααα!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Άννα μου σ'ευχαριστώ!!Ναι το Πήλιο είναι πράγματι εξαιρετικό!Κι εγώ που έζησα το -8 άνετα θα ξαναπήγαινα και τώρα μάλιστα!!!

    Ελενάκι μου σ'ευχαριστώ τόσο πολύ!!!Μα τι να πω πια με τα τόσο καλά σου λόγια!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
  4. Πολύ ωραία η σύνθεση κι ας λες ότι δεν είχες πολλά υλικά είναι λιτή και χαριτωμένη.Και τα γλυκάκια σου πολύ λαταριστά. Αχ άτιμη και όλο λέω να αρχίσω δίαιτα!

    ReplyDelete
  5. Σ'ευχαριστώ Faiou μου!!
    Δίαιτα;;Μα αυτά είναι γλυκά χωρίς τύψεις...
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  6. Eίναι υπέροχη η σύνθεσή σου (η πρώτη ε? δεν θα το καταλάβαινα!!!) και τα κεράσματά σου όπως πάντα εξαιρετικά

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφη αρχή έκανες στις συνθέσεις! Μου αρέσει πολύ και σίγουρα περνάει το μήνυμα άμεσα...πρέπει να έφαγες πολύύύ κρύο!

    Τα γλυκάκια και αυτά και τα προηγούμενα είναι εξαιρετικά! Σκέφτεσαι να τα χρησιμοποιήσεις με κάποιο τρόπο; Φιλιά

    ReplyDelete
  8. Πολύ όμορφη η σύνθεση σου, ειδικά για πρώτη!Μου αρέσει οπου είναι λιτή και να σου πω και κάτι η μαγκιά είανι να την κάνεις ωραία με ότι έχεις- άλλωστε το λέει και το όνομα!!!Θα περιμένω και εγώ το δωράκι σου, ελπίζω να είμαι τυχερή!

    ReplyDelete
  9. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ!!Ελπίζω στο μέλλον να έχω να σας δείξω κι άλλες γιατί είναι εθιστικό...
    Ευαγγελία μου να'σαι καλά!!Ναι τα βάζω ή σε σκουλαρικάκια ή σε αλυσιδούλα για το χέρι ή το λαιμό. Τα έχω κάνει κάποια κ μπρελόκ.

    Φιλάκια και στις 2!!!

    ReplyDelete
  10. Σ'ευχαριστώ Λιτσάκι μου!!
    Άλλους 2 περιμένω κ φτάσαμε τους 50!
    Αν το κερδίσεις εσύ..ξέρω τι θα σου στείλω..
    Κάτι μου είχες γράψει ότι σου άρεσε κ δεν το ξεχνώ...
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  11. Κ μόνο που το σκέφτηκες μου αρκεί. Είναι σα να έγινε!!Άντε να τους 1000ασεις τους αναγνώστες

    ReplyDelete
  12. Σ'ευχαριστώ για την ευχή Λίτσα μου!

    ReplyDelete
  13. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαίρη!

    ReplyDelete