Monday, January 10, 2011

Δώρων συνέχεια...

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα!!!
Τσαγκαροδευτέρα σήμερα,πολύ βαρύ το πάπλωμα,δε σηκωνόταν με τίποτα...
Με τα χίλια ζόρια άνοιξε το μάτι και έτρεχα πανικόβλητη..
Έπεσα και σε τρελή κίνηση,οπότε δύσκολη αρχή γενικότερα...

Έχω να σας δείξω κάποια πραγματάκια που έφτιαξα για δωράκια μέσα στο σαββατοκύριακο!!Ορίστε...

Για την αδερφούλα μου και τα 2!! Μαζί με άλλα 2...
Της τα είχα αργήσει και πάρα πολύ,είμαι αδικαιολόγητη,το ξέρω... :(

Δωράκι στον εαυτό μου!!Δεν κατάλαβα...εγώ δε χρειάζομαι δώρααα;;;;

Δωράκι κι αυτό... Λατρεμένο χρωματάκι!!!

Και τελειώνω με αυτά τα σκουλαρικάκια,τα άκρως ιδιαίτερα!!
Φιλιά!!!

4 comments:

  1. Υπεροχα τα δώρα σου!!!! Ολα εξαιρετικά με κέρδισε περισσότερο αυτό με την πεταλουδίτσα!!!

    Φιλια

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ Μαράκι!!!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
  3. Τυχερή η αδερφούλα σου!!!!!!!!Εννοείτε κ δωράκια στον εαυτό μας...χαχα...φιλάκια πολλά κοπελίτσα μου!!!!

    ReplyDelete
  4. Ε μα,αν δεν κάνω δώρο στην αδερφή σε ποιον θα κάνω;;;
    Φιλάκια κοριτσάκι!!

    ReplyDelete