Thursday, January 13, 2011

Δημιουργίας συνέχεια...

Αχ!δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι μ'αυτό το hobby μου.. 
Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ πώς περνούσα μέχρι τώρα τον ελεύθερο χρόνο μου.. 
Και το πιο ωραίο βέβαια είναι ότι μπορώ να φτιάχνω και να φοράω κάθε μέρα κάτι διαφορετικό,αλλά και να κάνω ξεχωριστά δώρα και κυρίως ΜΟΝΑΔΙΚΑ στα αγαπημένα μου πρόσωπα!

Συνέχισα να φτιάχνω τα υαλωμένα μου σχεδιάκια και να τα κάνω κολιέ και βραχιολάκια κυρίως.
Ορίστε!





 






Σας αποχαιρετώ με υπέροχο καινούριο τραγουδάκι από "Τρίφωνο"
Απολαύστε στίχο!!
"Η αγάπη ζει στα μικροπράγματα,ζει στ' ασήμαντα και στα απλά...
δως μου κι άλλα τέτοια εσύ ασήμαντα για να ζήσω εγώ σημαντικά!!"

Καλό βράδυ σε όλους σας!!

4 comments:

  1. Ε καλά τώρα με χτυπάς εκέι που πονάει! Ζω για το flamenco!!!!To θέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελω είναι τέλειο!!!!!

    ReplyDelete
  2. Αχ μ'αρέσουν...μ'αρέσουν πολύ....μ'αρέσει που έχει χαντρούλες κ μπορείς να βάλεις ότι εικόνα θέλεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό σου βράδυ!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. ακόμα μερικά πολύ όμορφα αξεσουάρ! ξέρεις τι προτείνω σε φίλους και γνωστούς που δεν κάνουν κάτι εκτός από δουλειά και τηλεόραση και μιζεριάζουν και τους φταίνε όλα; ΒΡΕΣ ΧΟΜΠΥ! και τι πιο ωραίο από τα χειροποίητα αξεσουάρ σαν τα δικά σου! το τραγούδι τέλειο!

    ReplyDelete
  4. Λιτσάκι είναι πραγματικά απίστευτο το flamenco,όπως και κάθε μορφή χορού άλλωστε!!
    Θα ανεβάσω σύντομα κι άλλα κοσμήματα με γυναικείες αντίστοιχες φιγούρες.
    Ελενάκικι εγώ πραγματικά γι'αυτό έχω πορωθεί,γιατί μπορείς να κάνεις άπειρους συνδυασμούς!
    Ευαγγελία μου πραγματικά η αξιοποίηση του χρόνου μας είναι ό,τι το σημαντικότερο."Αργία μήτηρ πάσης κακίας" έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι.. και πάσης βλακείας θα συμπληρώσω εγώ..
    Το τραγούδι το έχω απλά ερωτευτεί!!Έχει τόσο υπέροχα λόγια,τόσο καθημερινά!!!
    Κοριτσάκια μου σας φιλώ όλες και σας ευχαριστώωωωωω!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete