Tuesday, March 01, 2011

Ξεκίνημα μήνα με δωράκι!Για ελάτε...

Χαίρετε και καλό μας μήνα!!
Εύχομαι υγεία,δημιουργικότητα και χαμόγελα!!

Υπάρχουν κάποιες μέρες που σηκώνεσαι από το κρεβάτι(ακόμα κι αν είναι 6:55) και έχεις καλή διάθεση!
Δεν έχεις σκοπό για κανέναν και για τίποτα να τη χαλάσεις!!"Τέλεια" σκέφτεσαι..."Αρχή του μήνα και αντί να με βρίσκει με γκρίνια που χρειάζεται να αποχωριστώ το κρεβατάκι μου και να βγω στο κρύο πρωινό,αντιθέτως έχω όρεξη,πολλή όρεξη!!"
Είναι από αυτές τις μέρες που ακόμα κι αν σου πουν ότι ο κόσμος θα καταστραφεί σε 3 λεπτά εσύ θα σκεφτείς :"Ααα!Για να δούμε τι προλαβαίνω να κάνω μέσα σε 3 λεπτά". Όχι από απάθεια,αλλά από πρόθεση να μη σου χαλάσει τίποτα τη διάθεση!!
Ακόμα κι αν πέφτεις πάνω σε τοίχους,εσύ απλά χαμογελάς και λες:"Για να δούμε,να τον περάσω από πάνω ή από το πλάι;;Ή μήπως να σκάψουμε και να τον περάσουμε από κάτω;;;".
Μόνο θετικές σκέψεις φίλοι μου!!!

Τελειώνω το μονόλογο της τρέλας με ένα απόσπασμα 
από το βιβλίο του Λέο Μπουσκάλια "Να ζεις,ν'αγαπάς και να μαθαίνεις".
"Αγάπα επειδή θέλεις να αγαπάς. Δίνε επειδή θέλεις να δίνεις. Τα λουλούδια ανθίζουν επειδή έτσι είναι η φύση τους,όχι επειδή τα θαυμάζουν οι άνθρωποι! Ζήσε και αγάπα επειδή θέλεις. Επειδή αυτή είναι η φύση σου".

Και επειδή είναι αρχή του μήνα,επειδή γιορτάζω τους 100(και παραπάνω) αναγνώστες μου,επειδή απλά το θέλω είπα να σας κεράσω!!
Σας ευχαριστώ που επισκέπτεστε το χώρο μου και μου αφήνετε τόσα θετικά σχόλια,τόσα καλά λόγια!
Πραγματικά,το δωράκι είναι ένας μικρός τρόπος για να σας εκφράσω τα"ευχαριστώ" μου!! 
Δηλώστε,λοιπόν,συμμετοχή από σήμερα μέχρι την επόμενη Τετάρτη έτσι ώστε να κερδίσετε όποια από τις δημιουργίες μου θέλετε!!
Αν επιθυμείτε κιόλας διαδώστε το!
Την Πέμπτη 10 Μάρτη θα κάνω την κλήρωση!

Σας φιλώ!!!Καλή σας νύχτα!!

76 comments:

  1. Χαίρεται,Χαίρεται !!!!
    Δωράκι........?????????
    Τι ωραία!!!!Θέλω κι εγω !
    kisses!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα... εεε καλήσπερα ήθελα να πω^^
    κάτι καλό για να αλλάξει επιτέλους αυτή η γκαντεμιά σήμερα!
    Καλό Μήνα Ειρήνη μου!! και πάντα με όρεξη!!
    Φιλάκια Πολλά!!

    ReplyDelete
  3. Xrono gia na postaro tis teleytaies mou dimiourgies pragmatika den exo aytes tis meres!Kai thelo toso na sas tis deixo!Xrono omos gia doraki panta exo!Mias k plisiazoun k tha genethliakia mou!xixi!:-)
    Filakia Einini mou!Maresei o tropos pou skeftesai!

    ReplyDelete
  4. Μ'αρέσει ο μονόλογός σου!!!
    Εύχομαι όλο κ περισσότεροι αναγνώστες να έρχονται στο μπλοκοσπιτάκι σου κ να θαυμάζουν τις
    υπέροχες δημιουργίες σου!!!
    Να είσαι καλά κοριτσάκι κ σε ευχαριστούμε για το δωράκι!!!Καλό σου βράδυ!!!Κ καλό μήνα!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  5. Καλό μήνα !!!Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου !!!
    :)

    ReplyDelete
  6. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ...

    ReplyDelete
  7. Σας ευχαριστώ πολύ όλες μαζί και μία μία χωριστά!!
    Σας φιλώ!!

    ReplyDelete
  8. πολύ ωραίο βιβλίο! μου το έκανε δώρο μία φίλη μου, ψυχολόγος. Εύχομαι 1000 αναγνώστες!!!!! όνειρα γλυκα! :*

    ReplyDelete
  9. Τι καλά Ειρηνούλα...! Ύστερα από την παρότρυνση για εξομολογήσεις...της παλιάς εποχής...έρχεται ένα δωράκι! Μου αρέσει και θέλω!!!
    Επίσης θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο που αναφέρεις καθώς το συνάντησα και σε άλλο μπλοκ.

    ReplyDelete
  10. Καλό και δημιουργικό μήνα Ειρηνάκι μου! Δωράκι;;; Και ότι θέλουμε απο τις γλυκές δημιουργίες σου;;; Ε αυτό και αν είναι δωράκι!!! Σ'ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  11. Μπράβο Ρηνάκι!!! Είναι οι πιο γεμάτες και ωραίες μέρες αυτές! Μόλις μου έδωσες λίγη δύναμη... :) Και να συμπληρώσω ότι χρησιμοποίησες απόσπασμα από το αγαπημένο μου βιβλίο!!!! Και για θα συμπληρώσω για το δωράκι σου ότι "Ο μόνος λόγος που έχεις κάτι είναι για να το δίνεις"!!! Και ήδη ξέρω ότι είσαι τέτοιος άνθρωπος!!! Πολλά φιλιά και καλό μήνα φίλη μου!

    ReplyDelete
  12. Ιωάννα απίστευτο βιβλίο,ε;;;

    Μαρίνα μου αυτό είναι το βιβλίο που θεωρώ ότι πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσεις και να κρατήσεις σημειώσεις στις οποίες θα ανατρέχεις όταν δεν είσαι ψυχολογικά καλά!!!Το λάτρεψα από την πρώτη φορά που το διάβασα,όπως και τα υπόλοιπα βιβλία του Μπουσκάλια βέβαια!
    Είναι βιβλίο ψυχολογίας ,αλλά τόσο απλά γραμμένο που ακουμπάει κάθε ψυχή!Πάρ'το και θα με θυμηθείς!
    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  13. Μετά από τόσο ωραία και τόσα πολλά πραγματάκια που μας έχεις δείξει...πως να μην δηλώσουμε συμμετοχή?

    Καλό μήνα, με όμορφες ανοιξιάτικες ιδέες!
    Αλεξάνδρα

    ReplyDelete
  14. Ρούλα μου καλό μήνα και σ'εσένα!!Καλή επιτυχία κοριτσάκι μου!!

    λΕλενάκι μου γλυκό ήταν σίγουρο πως κι αυτό θα ήταν κοινό μας σημείο!!Έχω ένα τετράδιο με τα αγαπημένα μου αποσπάσματα από όλα τα βιβλία του!!Τον λατρεύω!
    Μάντεψε πού πάω αύριο μετά τη δουλειά!!!!Ναιιιιιι!!!Θα έχεις μήνυμά μου και φωτογραφία το μεσημεράκι!!!
    Σας φιλώ και τις 2!!

    ReplyDelete
  15. Καλό μήνα γλυκιά μου....Μακάρι να σαι πάντα έτσι χαρούμενη!!! Να συμμετέχω κι εγώ? Λατρεύω αυτά που φτιάχνεις!!! Και εννοείται ότι θα γράψω και στο μπλογκ μου για τον διαγωνισμό!!! Ακόμη, συγχαρητήρια για την επιτυχία σου, σου αξίζει άλλωστε!!! :)

    ReplyDelete
  16. Αλεξάνδρα και sugar plum fairy μου σας ευχαριστώ πολύ!!Εννοείται ότι μπορείς να συμμετέχεις!Τα δώρα είναι για όοοοοολους!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  17. Μ' έκανες να χαμογελάσω!
    Είναι ωραίο να αγαπάς και να το μεταδίδεις!!!
    Σ' ευχαριστώ για τις ωραίες σκέψεις που έβαλες στο νου μου!

    ReplyDelete
  18. Καλό μήνα Ειρήνη! Εχω διαβάσει κι εγώ αυτό το υπέροχο βιβλίο! Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου!

    ReplyDelete
  19. Χαίρομαι Έφη μου!!Πάντα όμορφε σκέψεις να πλημμυρίζουν το νου σου!!

    ReplyDelete
  20. Σ'ευχαριστώ Βάνα!Καλό μήνα και σε σένα!

    ReplyDelete
  21. Ποτε γιορταζες του 50?και αμέσως εφτασες τους εκατο.το να ευχηθω να τους χιλιάσεις μάλλον είναι πολύ κοντά...να τους 2000χιλιασεις λοιπον.......και τις τελευταιες μέρες είναι η τυχη με το μέρος μου χιχι,φιλια να εχεις ενα όμορφο βραδυ!!!!!11

    ReplyDelete
  22. Καλό μήνα Ειρήνη! Οι δημιουργίες σου είναι όλες υπέροχες και φυσικά δηλώνω και εγώ συμμετοχή!!
    Μαρίνα από Κρήτη!

    ReplyDelete
  23. Ειρήνη μου τι ωραία αισιόδοξη ανάρτηση είναι αυτή? Πολύ χαίρομαι που την έκανες!!! Και φυσικά χαίρομαι που μου ξαναδίνεται η ευκαιρία να κερδίσω κάτι δικό σου!!! (Θεά τύχη σταύρωσα τα δάχτυλά μου κάνε κι εσύ το θαύμα σου!!!! χα χα χα χα χα χα χα)

    Φιλιααααααααααα

    ReplyDelete
  24. Πολύ ωραία τα λόγια και οι σκέψεις σου!!Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  25. Καλημέρα,Ειρήνη!Πάντα έτσι να ξυπνάς!!! Και εγώ στην σειρά για το δωράκι από τα χρυσά χεράκια σου!!!! Σ΄ευχαριστώ για την ευκαιρία!

    ReplyDelete
  26. Να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου Ειρηνη!!! Να εισαι πάντα χαμογελαστη, χαρουμενη και αισιοδοξη και να σου πηγαινουν όλα καλα!

    ReplyDelete
  27. Καλό μήνα Ειρήνη!!! Ναι, έρχεται η Άνοιξη!!!
    να χιλιάσεις και τους αναγνώστες σου εύχομαι! Ευχαριστούμε για την όμορφη σκέψη για δωράκι!

    ReplyDelete
  28. Παρακολουθώ το blog σου το τελευταίο μήνα και το ελέγχω κάθε μέρα για καινούργιες αναρτήσεις, όλα όσα έχεις φτιάξει είναι υπέροχα! Σου εύχομαι και στους 1000 αναγνώστες! Πάντα καλές δημιουργίες!
    Μπορώ να συμμετέχω κ εγώ στην κλήρωση?
    Αγγελική (angilikigr@yahoo.gr)

    ReplyDelete
  29. Εύχομαι οι αναγνώστες να πολλαπλασιάζονται καθημερινά!Και γω θέλω δωράκι απο τα χεράκια σου!καλημέρα!

    ReplyDelete
  30. Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω τίποτα να μην σου χαλάσει αύτη την ωραία και θετική διάθεση που έχεις. Φυσικά και θα πάρω μέρος στην κλήρωση. :)
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  31. Μολις πριν απο λιγο ανακαλυψα το μπλογκ σου!
    Πριν το ξεκοκκαλισω ειπα να συμμετεχω στο διαγωνισμο σου...!
    Οποτε θελω και εγω.......και παω να διαβασω τα υπολοιπα!
    Καλημερα απο τις παγωμενες αλλα(κατ·εξαιρεση) ηλιολουστες Βρυξελλες!

    ReplyDelete
  32. Τι αισιόδοξη ανάρτηση! Εύχομαι πάντα να νιώθεις έτσι Ειρήνη μου και πάντα να δίνεις από το περίσσευμα της καρδιάς σου!!!
    Καλημέρα και καλό μήνα!

    ReplyDelete
  33. τι ομορφη αναρτηση μου εφτιαξε τη διαθεση!γεματη θετικη σκεψη κ ενεργεια!καλο μηνα!

    ReplyDelete
  34. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!Καλή επιτυχία σε όλες σας!!! :)

    ReplyDelete
  35. Καλό μήνα!!!! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες!!!

    ReplyDelete
  36. Καλό μήνα!!! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!!

    ReplyDelete
  37. Τι καλα που τα λες?Υπεροχη ιδεα ο διαγωνισμος σου μιας και οι αλλες δημιουργιες που εχω απο τα χερακια σου θελουν παρεουλα!!χιχι!!

    ReplyDelete
  38. Πώπω η επιτομή της αισιοδοξίας...καλά κάνεις!!!!Με το καλό να τους 1000άσεις!!

    ReplyDelete
  39. Καλώς ήρθατε κορίτσια και καλή σας επιτυχία!!Δεν είμαι πάντα τόσο αισιόδοξη Λιτσάκι,αλλά προσπαθώ..
    Φιλιά σε όλες!

    ReplyDelete
  40. Καλημέρα!!!!!!!! Παρά τα όσα γίνονται τριγύρω μας, αυτές τις μέρες ξυπνάω ευδιάθετη και πηγαίνω στη δουλειά έχοντας το ραδιόφωνο στη διαπασών....Μου έχει κολλήσει το "Καλημέρα, θα' μαι δίπλα σου εδώ κάθε μέρα" (ή καπως έτσι) του Οικονομόπουλου, το οποίο σιγοτραγουδάω σε όλη τη διάρκεια της μέρας!!!Μήπως φταίνε τα άστρα;;;; Και για να μην ξεχνιόμαστε...δηλώνω συμμετοχή στον διαγωνισμό...

    ReplyDelete
  41. Σερφάροντας βρήκα πόρτα και ..μπήκα.Καλημέρα όλη μέρα κορίτσι μου.!

    ReplyDelete
  42. Συμφωνώ απολύτως με το "να ζεις, ν'αγαπάς και να μαθαίνεις"!!! Καλώς σε βρήκα!!! Να τους χιλιάσεις!!! Φιλιά!

    ReplyDelete
  43. Επιτέλους!Εξεταστική ΤΕΛΟΣ!Πώς να μην έχω τοοοοοοόση όρεξη;;Πολλά φιλάκια ταλεντάρα..Α!Θέλω και εγώ δωράκι από τα χεράκια σου!

    ReplyDelete
  44. Καλημέρα κορίτσια και πάντα με θετική διάθεση!!Καλή επιτυχία σε όλες σας!!

    ReplyDelete
  45. Καλώς σε βρήκα!!! Και χαίρομαι γιατί βρήκα όμορφα πράγματα! Ειδικά τα σκουλαρίκια τα λάτρεψα! Μπράβο!

    ReplyDelete
  46. Να'σαι καλά για τα καλά σου λόγια!Καλή σου επιτυχία!!

    ReplyDelete
  47. λοιπόν εγώ έχω πάρει δωράκι από τα χεράκια σου και δεν θα θελα να συμμετέχω αλλά να σου ευχηθώ καλό μήνα Ειρηνάκι μου με χαρά και δημιουργία !!! το βιβλίο είναι υπέροχο και πολύ χρήσιμο για την ζωή!!!

    ReplyDelete
  48. Σου εύχομαι γρήγορα να τους χιλιάσεις!!!Επίσης σου εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη και με θετική σκέψη!Τίποτα να μη σου χαλάει τη διάθεση για ζωή και δημιουργία!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ReplyDelete
  49. ...και ξέχασα να σου πω.Πέρνα και από http://chrysanthisart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Neraiditsa μου αφήνεις και τους άλλους να νικήσουν!Να'σαι καλά,αν και θα σε ήθελα κι εσένα στην κλήρωσή μου!Φιλιά!!

    Χρυσάνθη σ'ευχαριστώ πολύ!Σε παρακολουθώ,να το ξέρεις!!Φιλιά!!

    ReplyDelete
  51. Και εμεις μέσα για δωράκι!!! Είναι όλα τόσο τέλεια!

    ReplyDelete
  52. χρονια πολλα!θελω να συμμετασχω και γω στην κληρωση σου!!(Kat_Nikiforidou@hotmail.com)

    ReplyDelete
  53. Και βέβαια κορίτσια!!Ελάτε!!

    ReplyDelete
  54. Ειρήνη μου το βιβλίο αυτό είναι κ από τα δικά μου αγαπημένα!!! Το διάβασα όταν πήγαινα λύκειο κ είχα σημειώσει διάφορα από αυτά που γράφει μέσα στο πρόχειρό μου κ τα διάβαζα πολύ συχνά!!
    Εύχομαι να αυξάνονται συνεχώς οι αναγνώστες σου κ να θαυμάζουν τις όμορφες δημιουργίες σου!!
    Καλό τριήμερο!

    ReplyDelete
  55. πω πω πω....χαμός γίνεται από σχόλια...είμαι το νούμερο αναγνώστη 117...χιχιχιχι...λες να είναι το τυχερό???καλως σας βρήκα κι εγώ...λετε να φτάσω κι εγώ τους 100 αναγνώστες??πολύ μακρυνό μου ακούγεται!!!

    ReplyDelete
  56. κάτι πήρε το αυτάκι μου για κεράσματα & τρύπωσα κι εγώ. Άντε βρέ & στους 1.οοο . . .

    ReplyDelete
  57. ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΡΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ReplyDelete
  58. Καλώς ήρθατε κορίτσια!!Καλή επιτυχία σε όλες!!!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  59. Καλημέρα Ειρήνη μου! Να τους χιλιάσεις , πάντα με όμορφες δημιουργίες!Το βιβλίο αγαπημένο απο παλιά, αλλά δεν ήξερα οτι και άλλες σημειώνουν οτι τους αρέσει, με κάνει πολύ χαρούμενη γιατί νόμιζα ότι μονό εγώ εχω αυτή την τρέλα!!!!!

    ReplyDelete
  60. Καλώς ήρθες Μαριάννα μου!!Δε γίνεται αυτό το υπέροχο βιβλίο να μην έχει πάρα πολλούς φίλους!!

    ReplyDelete
  61. po po, kosmos!!!! ego, ego na kerdisoooo!!! :) xaxa!

    ReplyDelete
  62. Χαχα!Καλή σου επιτυχία!!

    ReplyDelete
  63. Καλημέρα και απο μένα!!!!και εγώ καινούρια..
    και μου αρέσουν οι αισιόδοξοι άνθρωποι..το έχουμε πολύ ανάγκη ειδίκα με όλα αυτά που γίνονται γύρω μας...

    ReplyDelete
  64. Να τους χιλιάσεις και συνέχεια να γιορτάζεις!
    Υπέροχος ο Μπουσκάλια γενικά και το απόσπασμα που παραθέτεις πολύ δυνατό!

    ReplyDelete
  65. Καλώς ήρθατε!Καλή επιτυχία κορίτσια!!

    ReplyDelete
  66. Καλέ πως την έχασα εγώ αυτήν την ανάρτηση!!!Ενοείται θέλω κι εγ΄λω δωράκι!!!

    ReplyDelete
  67. Βιβλιο με νοηματα ζωης αληθινα..
    Σε παρακολουθω κι εσενα οπως αλλα μπλογκς με δημιουργιες και χαιρομαι να βλεπω καθε τι καινουριο.
    Ελπιζω μια μερα να βρεθει ενας αγιος ανθρωπος να με βοηθησει να φτιαξω κι εγω το δικο μου μπλογκ και να καταφερω κι εγω να μπω στη παρεα σας..
    Υπεροχες ολες οι δημιουργιες σου!!

    ReplyDelete
  68. Faiouλα μου καλώς ήρθες!!

    Κατερίνα μου εύχομαι να τα καταφέρεις γρήγορα γιατί είναι πολύ ωραία η παρέα μας!Σε περιμένουμε!

    Φιλιά και καλή σας επιτυχία!!

    ReplyDelete
  69. Τι γλυκια χειρονομια!να τους χιλιασεις τους αναγνωστες και να εισαι παντα τοσο ρομαντικη!!!!!!

    ReplyDelete
  70. ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΟΧΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝΑ ΚΙ ΕΓΩ!ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!

    ReplyDelete
  71. Τελευταία μέρα αλλά πρόλαβα! Σε ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  72. Καλησπέρα Ειρήνη και καλή σαρακοστή να έχουμε, έχω πάθει πλάκα με τις δημιουργίες σου...όλα μου αρέσουν, αυτό δείχνει ότι σου'δωσε ο Θεός ταλέντο και χαίρομαι που το αξιοποιείς σωστά!

    ReplyDelete
  73. Καλησπέρα . Βλέπω πόσο δημιουργικός μπορεί να γίνει ένας νέος άνθρωπος. Μ' αρέσουν όλα αυτά που φτιάχνεις και προτείνεις. Μερικά απ' αυτά τα έχω επιχειρήσει κι εγώ , άλλοτε με επιτυχία άλλοτε όχι. Συνέχισε έτσι

    ReplyDelete
  74. Η κοπέλα μου παρακολουθεί εδώ και λίγο καιρό το blog σου και είναι ενθουσιασμένη με τις δημιουργίες σου! Μακάρι να μπορούσα να της κάνω δώρο ένα από αυτά που φτιάχνεις και να κερδίσω! Καλή επιτυχία!manos.nek@gmail.com

    ReplyDelete
  75. ολε ολε ολε!!!!!!!!!εχω να νιωσω ετσι απο πιτσιρικα..:-))
    Τελικα αν και το σκεφτομουν να κανω καποιο σχολιο φοβουμενη μην εισβαλλω αγαρμπα στη παρεα σας το αποτελεσμα με δικαιωσε!!!!!
    Ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!!!!!!!αχχχχχχχ τι καλα...ελπιζω καποια μερα να μπορεσω να ανταποδωσω..:-))

    ReplyDelete
  76. Γεια σου και απο μένα και καλό είναι να υπάρχουν άνθρωποι σαν και σένα και όχι άνθρωποι σαν και μένα.......(εννοώ ότι τις πιο πολλές φορές τα βλέπω όλα μαύρα)
    Έχεις δίκιο έτσι είναι που τα γράφει το βιβλίο και χαίρομαι που αισθάνεσαι και εσύ έτσι!
    Εύχομαι σε όλους μας πάντα θετικές σκέψεις και θετικά πράγματα να συμβαίνουν στην ζωή μασ!
    Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες!!

    ReplyDelete