Monday, March 28, 2011

Οι δημιουργίες του σαββατοκύριακου!!

Γεια σας φίλοι μου!!Πώς είστε;;
Εγώ είχα ένα πολύ γεμάτο σαββατοκύριακο..
Βελόνες,κλωστές,τσόχες,κορδέλες σκορπισμένα παντού...
Όπως σας είχα πει,σκεφτόμουν ότι επιτέλους είναι καιρός να ξεκινήσω τις λαμπαδίτσες μου!
Δεν είχα σκοπό να φτιάξω πολλές γι'αυτό το είχα καθυστερήσει..

Κατέβηκα στο κέντρο το Σάββατο για να ψάξω για υλικά.Δεν είχα στο μυαλό μου τι ήθελα να κάνω και κοινώς περπατούσα στα τυφλά..Συνήθως μου έρχονται ιδέες όταν μπαίνω σε μαγαζί,αλλά για κακή μου τύχη(ή μάλλον για καλή μου,όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια) ένα μαγαζί στο οποίο είχα σκοπό να πάω ήταν κλειστό..Όταν ήρθα αντιμέτωπη με το κατεβασμένο ρολό του και αφού για μια στιγμή απογοητεύτηκα,μετά σκέφτηκα ότι δεν πρέπει να βάλω τίποτα έτοιμο στις λαμπάδες μου!
Πρέπει να τα φτιάξω όλα εγώ!
Έτσι,πήρα μόνο λίγο τούλι(λατρεύω τα τούλια και υπάρχουν σε τόσα πολλά χρώματα...τρελαίνεσαι!)
και γύρισα σπίτι..
Πήγα στο φάκελο με τα σχέδιά που χρησιμοποιώ ως πατρόν,άνοιξα και κάτι βιβλία με χειροτεχνίες και έφτιαξα τσόχινα στολιδάκια.Τους προσάρμοσα καρφιτσούλα από πίσω και κορδελίτσα από πάνω(που την έχω κρύψει καλά) και... 
με χαρά σας παρουσιάζω τις πρώτες μου τέσσερις λαμπαδίτσες!











Το κοριτσάκι της τελευταίας λαμπάδας είναι wallpaper στην οθόνη του υπολογιστή μου,παρέα με ένα αγοράκι..Το λατρεύω!!
Εσείς,αλήθεια,ποια ξεχωρίσατε;;;

Πριν κλείσω,θέλω να σας δείξω το δώρο της βαφτιστήρας μου για τα γενέθλιά μου!
Πηγαίνει νηπιαγωγείο και έχει τρέλα με τη ζωγραφική και τις χειροτεχνίες...Μάλλον κάτι έκανε το λάδι...



Πάω να συνεχίσω...έφερα πολλά πατρόν από τη δουλειά!!
Φιλιά πολλάααα!!!

59 comments:

  1. Τέλειες Ρηνάκι!!! Υπέροχες και τόσο καλοδουλεμένες!! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια!!! Το κοτοπουλάκι ίσως μου έχει κάνει κάτι, χιχι!!! Όσο για την περιγραφή σου... περπατούσα, απογοητευόμουν και έπαιρνα αποφάσεις μαζί σου!!! :) Καλή συνέχεια!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  2. Τελικά όντως για καλή σου τύχη βρήκες κλειστό το μαγαζί....οι λαμπάδες σου είναι υπέροχες η κάθε μια ξεχωριστή αν θα ξεχώριζα κάποια θα ήταν αυτή με το γλυκάκι ε....και το κοριτσάκι!!!

    ReplyDelete
  3. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου!!
    Το κοτοπουλάκι αυτό το χρησιμοποιώ ως πατρόν από πέρυσι με μεγάλη επιτυχία.Είχαμε φτιάξει με τα πιτσιρίκια πασχαλινούς σελιδοδείκτες.Είχαμε προσαρμόσει από κάτω ξυλάκι παγωτού και είχαν ξετρελαθεί!
    Σε καλό μου βγήκε η απογοήτευση του κλειστού μαγαζιού.Θα αναγκαζόμουν να περιορίσω τη φαντασία μου στα προϊόντα των ραφιών!Και έκανα και οικονομία στην τσέπη μου!
    Φιλιάαααα!!!Πάω για ράψιμο!

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου!!
    Όντως τελικά "κάθε εμπόδιο για καλό"..

    ReplyDelete
  5. καλα ...απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!! εχεις κανει επαγγελματικη δουλεια!!!!

    ReplyDelete
  6. Καταρχήν δεν γίνεται να ξεχωρίσω!είναι όλες τέλειες!Αλλά και η βαφτιστήρα...δεν έχω λόγια εκτός απο τέλεια εικόνα, έβαλε λεζάντες μόνη της????

    ReplyDelete
  7. Σ'ευχαριστώ Ευδοκία μου!Τα σχόλιά σας με πορώνουν τόσο πολύ για να πάω να συνεχίσω!!Φεύγωωωω...

    Magdalene μου σ'ευχαριστώ!!
    Το τρίτο συννεφάκι το έγραψε η μαμά,αλλά τα υπόλοιπα μόνη της..:)

    Σας φιλώ!!

    ReplyDelete
  8. άντε βρε!μπράβο!και εις ανώτερα!τα περισσότερα παιδάκια σε αυτή την ηλικία δεν γράφουν απο μόνα τους αν δεν είναι αντιγραφή απο κάπου αλλού!

    ReplyDelete
  9. Ναι,της αρέσει πάρα πολύ και όλη την ώρα ζωγραφίζει και γράφει..

    ReplyDelete
  10. Οι λαμπάδες σου έγιναν πολύ ωραίες! Εγώ ξεχώρισα λίγο το αγγελάκι , αν και θα με αντιπροσώπευε καλύτερα το γλυκάκι!
    Η βαφτιστήρα είναι απίθανη.Νηπιαγωγείο και να γράφει και να ζωγραφίζει τόσο καλά; Για παιδί -θαυμα το βλέπω!

    ReplyDelete
  11. ειρηνη φανταστικες οι λαμπαδιτσες,ειδικα το γλυκακι ειναι σουπερ,ακομα καθεσαι?πηγαινε να συνεχισεις το ραψιμο!!!Νομιζω οτι η μικρη θα σε ξεπεράσει!!φιλια καλο απογευμα!!

    ReplyDelete
  12. Νίκη και Άννα μου σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!Συνεχίζω και θα σας δείξω αύριο...
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  13. Πολύ ωραίες οι λαμπαδίτσες σου Ειρήνη μου, μπράβο! Α,πιο πολύ μου άρεσε το κοριτσάκι και το κοτοπουλάκι !Φιλιά!!

    ReplyDelete
  14. Σ'ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!Φιλιά!

    ReplyDelete
  15. Καταπληκτικές λαμπάδες! Όλα τα σχεδια είναι υπέροχα αλλά ξεχώρισα ιδιαίτερα το κοτοπουλάκι! Η ζωγραφιά της μικρούλας σου, τι να πώ... δεν έχω λόγια...είναι φοβερή!

    ReplyDelete
  16. teleies oi labades sou Eirini mou!tis eida k sto fb kai ekana like!Sto xeri ta kaneis ta omorfa fouskota zoakia, louloudakia klp?einai pragmatika yperoxoi oi syndyasmoi ton xromaton! :-)

    ReplyDelete
  17. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΤΟ ΚΕΚΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.....Η ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....................

    ReplyDelete
  18. Είναι όλες τέλειες! Το κοτοπουλάκι κάπως πιο πασχαλινό, είναι και στρουμπουλό και το συμπάθησα λίγο παραπάνω, αλλά κι οι άλλες δεν πάνε πίσω σε τσαχπινιά!

    ReplyDelete
  19. Μ'αρέσουν κ οι 4!!!!!!Είναι τόοοοσο όμορφες!!!
    Φιλιά κ καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  20. υπέροχες!!! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω μου αρέσουν όλες! Περιμένω να δω και τη συνέχεια!
    Αλλά και η βαφτιστήρα καλλιτέχνης!

    ReplyDelete
  21. Είναι τέλειες!!!!!Προτιμώ τη λιλά με το κεκάκι

    ReplyDelete
  22. υπέροχεςςςςςς βασικά όλες μ'άρεσαν αλλά αυτή με το κεικ είναι το στοιχείο μου απλά τέλεια , μου έδωσες πολλές ιδέες Ειρηνάκι μου , αχ άντε καλό Πάσχα να έχουμε και πολλές δημιουργίες φιλάκια!!!
    ααα να μην ξεχάσω να τονίσω πως μάλλον η πιτσιρίκα πήρε το ταλέντο της νονάς της χιχιχι!!! φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  23. ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!! μπράβο, μπράβο, μπράβο!! θέλω να σε ρωτήσω, τις τσόχες, τις αγοράζεις από μαγαζιά με υφάσματα; γιατί σε αυτά που ρώτησα εγώ, έχουν 3.00 ευρο τα 20 εκατοστά! και τα πατρόν είναι δικά σου; ευχαριστώ! ^_^ καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  24. ολες ειναι πολυ ωραιες αλλα εμενα αυτη μ τ κοριτσακι μ εκανε μεγαλυτερο κλικ!!!

    ReplyDelete
  25. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣΣ ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΡΗΝΗ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑ ΛΕΩ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΘΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ ΧΑΧΑ!

    ReplyDelete
  26. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες πάρα πάρα πολύ!!!Διάβασα όλα τα σχόλιά σας,αλλά ο χρόνος με πιέζει και θα μου επιτρέψετε να μη σας απαντήσω προσωπικά.
    Ιωάννα τις τσόχες τις πήρα από εδώ
    http://www.paper-and-string.co.uk/
    Έχει πακετάκι με όλα τα χρώματα.Τα πατρόν είναι δικά μου ναι. Μπορείς όποια εικόνα βρίσκεις και σου αρέσει να την τυπώνεις στο μέγεθος που θέλεις και να τη χρησιμοποιείς ως πατρόν.Εγώ αυτό κάνω.

    Φιλιά σε όλες!!

    ReplyDelete
  27. Είναι εκπληκτικές! ΟΛΕΣ! Λίγο παραπάνω ξεχώρισα την τελευταία! αχ μπράβοοο πολύ καλή δουλειά, όπως πάντα, Ειρηνάκι μου!!!!

    ReplyDelete
  28. είναι πολύ όμορφα!! όλα τους!!!!!
    μπράβο σου... καλή συνέχεια!!!

    ReplyDelete
  29. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Ρούλα μου!!

    ReplyDelete
  30. Σ'ευχαριστώ Ελευθερία μου!

    ReplyDelete
  31. Ειρήνη μου είναι καταπληκτικές!!!!! Όλες είναι υπέροχες!!! Μου αρέσει λίγο παραπάνω αυτή με το cupcake!

    ReplyDelete
  32. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου!Το cupcake έκαψε καρδιές τελικά..Ομαδική λιγούρα βλέπω...
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  33. Τι φανταστικές λαμπάδες!!! Τι πρωτότυπες!!! Μπράβο Ειρηνούλα!!!

    ReplyDelete
  34. Κι εγώ σαν γνήσια γλυκατζού το γλυκάκι θα προτιμήσω...Αλλά από το πρωί που τις είδα μου άρεσαν όλες πάρα πολύ!!!!Εκανες καταπληκτική δουλειά Ειρηνάκι!!!!

    ReplyDelete
  35. Ειρήνη αυτό το ε shop στέλνει Ελλάδα???Κι αν ναι πως είναι η διαδικασία??Γιατί είδα τιμές σε δολλάρια και να σου πω την αλήθεια ούτε την αναλογια δεν ξέρω αυτή τη στιγμή..:-)

    ReplyDelete
  36. ακυρο....είδα..θελει pay pal....κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξω μία...:-))
    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια στις λαμπάδες σου!!!

    ReplyDelete
  37. Υπέροχες όλες,Ειρήνη μου!Αν και το γλυκάκι μου έκανε το κλικ!:) Δώσε μας και άλλες ιδέες!Φιλιά!

    ReplyDelete
  38. Απίθανες πραγματικά! Συγχαρητήρια καλή μου! Εμένα μου άρεσε η κοτούλα πάντως!!

    ReplyDelete
  39. Ειναι τοσο ομορφες ολες!! Αλλα αυτο το κοριτσάκι, πραγματικά τυχερή όποια την κρατάει στην Ανάσταση!!!

    ReplyDelete
  40. αχ και εμενα με κανατε να σχεδιαζω μες το σκ και ετρεχα να ναιβασω φωτο να δειτε χιχι
    καλα εκανες και δεν τα πηρες ετοιμα γαματα ολααααααααα ειδικα η κοτα και το κεικ συνεχισε

    ReplyDelete
  41. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!
    Κατερινάκι είναι πολύ απλό,βγάζεις μια προπληρωμένη κ καθαρίζεις.
    Φιλιά σε όλες!!!

    ReplyDelete
  42. Λάτρεψα το κεκάκι σου!!! Ολες είναι υπέροχες!!! Σε φιλώ

    ReplyDelete
  43. Σ'ευχαριστώ Μαράκι!! :)Φιλιά!!

    ReplyDelete
  44. Pistevw pws ayth me to cupcake ksexwrizei, an kai oles einai yperoxes!

    ReplyDelete
  45. Έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα!!! Ξετρελάθηκα με τις ιδέες σου Ειρήνη μου! Πάντα θαυμάζω τους ανθρώπους με φαντασία και συ είσαι μία από αυτούς!
    Λάτρεψα το κοριτσάκι!!!
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  46. Πολύ όμορφη και περιποιημένη δουλειά!! Μπράβο!

    ReplyDelete
  47. Σ'ευχαριστώ πολύ!! :)

    ReplyDelete
  48. υπεροχες!!!!!!!!! κεικ και κοτπολακι τα σπανε! μπραβοο!!!

    ReplyDelete
  49. nice posts!!
    everything is so cute!

    ReplyDelete
  50. Ειρήνη μου καλησπέρα! το liquid fimo είναι ακριβό για μένα, οπότε...ο εύκολος τρόπος! παίρνεις λευκό πηλό, τον πλάθεις, το βαζεις και σε ενα μικρο βαζάκι και ρίχνεις λίιιγο νερό. το πλάθεις με το νερό μέχρι που νιώθεις ότι έχει γίνει κάπως υγρό. (όχι για πολυ ωρα ομως γιατι μετα κολλαει!) και μετα το απλώνεις στο "μπισκοτάκι" σου! δες και αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=S5wnO-hZT08 ελπίζω να βοήθησα! φιλιά! :*

    ReplyDelete
  51. Ιωάννα μου σ'ευχαριστώ πολύ!!Θα το δοκιμάσω!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  52. Πολύ ωραία όλα, όμως το κοκόρι είναι πολύ μπροστά

    ReplyDelete
  53. mou arese polu polu h stroumpouli kotoula-kokkoras....!!!!

    ReplyDelete
  54. Para poli wraies oles!Eidika o kokoras!Makari na prolavw na ftiaxw k gw kamia!...
    Na kanw mia asxeti erwtisi?Me ti mpogia vafeis to fillo alouminiou????
    Filakia polla!!

    ReplyDelete
  55. Πάρα πολύ ωραία δουλειά!!
    Αγαπημένο μου το κοτοπουλάκιγιατί είναι ότι πιο Πασχαλιάτικο υπάρχει!
    Καλή συνέχεια! :)))

    ReplyDelete
  56. Είναι όλες τόσο γλυκές και χαριτωμένες που πραγματικά αδυνατώ να διαλέξω...και του χρόνου κοριτσακι!!!

    ReplyDelete
  57. Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!Αύριο θα δείτε κι άλλες!
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  58. Η 2η και η τελευταια μου αρεσαν πολυ,ομως και οι υπολοιπες αλλα επειδη επρεπε να διαλεξω,Σε ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες σου,να εισαι παντα καλα.Φιλια πολλα και καλο μηνα σου ευχομαι...

    ReplyDelete
  59. Ευχαριστω για τν πληροφορια!Δυστυχως οι τιμες τς ειναι κτ παραπανω απο τσιμπημενες...Κριμα..Παντως κατι θ βρω να κανω!Και παλι ευχαριστω!

    ReplyDelete