Sunday, February 20, 2011

Χαρτο-κόψε και χαρτο-κόλλησε!!

Γεια σας!!Τι κάνετε παρεΐτσα μου;Εγώ μια χαρά!

Όλο το απόγευμα ασχολήθηκα με κάποια πραγματάκια που έπρεπε να γίνουν και δεν έβλεπα την ώρα να τελειώσω γιατί ήθελα να ασχοληθώ με χαρτοκοπτική!!
Την Τετάρτη μου ήρθε μια παραγγελία που είχα κάνει στο enjoy scrapping. Καλά,περιττό να σας πω ότι ξετρελάθηκα με όλα αυτά που έπιασα στα χέρια μου..Σφραγίδες,χαρτιά,αυτοκόλλητα...Τα ερωτεύτηκα!!
Δε σας κρύβω όμως ότι τα βλέπω τόσο όμορφα τα χαρτιά και λυπάμαι να τα κόψω..
Δεν τρώγομαι με τίποτα!!
Περίμενα,λοιπόν,πώς και πώς να έρθει το Σαββατοκύριακο για να ηρεμήσω λίγο και να τα χρησιμοποιήσω!!

Πρώτα πρώτα έφτιαξα μια κάρτα γενεθλίων για μια φίλη που γιορτάζει!




 Δεν ξέρω αν σας το έχω πει,αλλά λατρεύω τα γήινα χρώματα!Ειδικά το καφέ!!

Αφού ζεστάθηκα με την κάρτα είπα να περάσω σε μια σύνθεση με μια φωτογραφία που είχα τυπώσει αρκετό καιρό πριν..


Σε όσους από σας το κείμενο "Chocaholics live among us"  σας δημιουργεί ερωτηματικά,
σας λέω ότι μάλλον δε φαίνονται οι λεπτομέρειες της φωτογραφίας..
Παγωμένο τριήμερο στο Πήλιο και στην τσέπη μου στριμώχνονται 2 σοκολάτες!!Όμως δε στριμώχτηκαν αρκετά έτσι ώστε να κρυφτούν από το φωτογραφικό φακό!!
Είμαι chocaholic δεν κρύβεται!!

Και τέλος,άσχετα με τα παραπάνω,έφτιαξα δύο παζλάκια κολλητά σκουλαρικάκια για ένα κοριτσάκι που μου τα ζήτησε!


Καλό βράδυ σε όλους εύχομαι!!
Σας φιλώ!!

18 comments:

  1. Πολύ όμορφα όλα! Το ίδιο έχω πάθει κι εγώ με τα χαρτιά που είχα παραγγείλει πριν ένα μήνα! Τι να πω! Σου είχα πει και στην προηγούμενη δημιουργία σου σε σχήμα παζλ ότι το είχα λατρέψει, φαντάσου αυτά!!! Ειρήνη μου και τώρα ανεβάζω τις πρώτες μου προσπάθειες με πηλό! Stay tuned! Χιχι! Καλό σου βράδυ!!!

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ Λελενάκι!!!Έρχομαι να δωωωωω!!!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. Poly oraies oi xarto-dimiourgies sou Eirini mou! Teleytaia pira ena psalidi pou kovei zik-zak kai exo xetrelathei na kovo kartoules k xartakia! xixi! :-)

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ Vally μου!όντως αυτά τα ψαλίδια είναι κόλλημα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Σε είδα στην ανάρτηση της λελένης.Εκανα την βόλτα μου στο ενδιαφέρον σπιτάκι σου και το πρόσθεσα στα αγαπημένα στο δικό μου blog http://chrysanthisart.blogspot.com/
    φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  6. Αχ Ειρήνη δεν ξέρεις πως σε νιώθω!!! Οποτε πιάνω καινούρια χαρτιά στα χέρια μου τα φυλάω σαν θησαυρό!!! Εχω ένα ντουλάπι γεμάτο και λυπάμαι να τα χρησιμοποιήσω!!! Πήρα φόρα όμως τώρα.....Καλά η κάρτα είναι καταπληκτική!!! Οσο για την σύνθεση και τον τίτλο γέλασα πολύ!!!
    Τα παζλάκια σου ζηλευτά!
    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  7. Σ'ευχαριστώ Χρυσάνθη μου!Εγώ σε παρακολουθώ εδώ και καιρό..Είχα ξετρελαθεί με εκείνα τα στεφανάκια με χάρτινα λουλούδια που είχες αναρτήσει!!


    Μαράκι τελικά όλοι το έχουμε,δεν είμαι η μόνη..Και τι κάνεις γι'αυτό;;Πώς μπορώ να το ξεπεράσω;;;
    'Η μήπως η κατάστασή μας είναι μη ιάσιμη;;;

    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  8. Ειρήνη μου είναι όλα τέλεια!
    Η κάρτα σου μου αρέσει πάρα πολύ, τα χρώματα ειδικά και το ότι είναι σχετικά απλή!
    Η σύνθεση είναι επίσης πολύ όμορφη γιατί τονίζονται τα (αγαπημένα μου) χαρτονάκια και τα φανταστικά συννεφάκια!
    Και τα σκουλαρικάκια είναι τόοοοοσο γλυκούλια!

    ;-)

    ReplyDelete
  9. Νατάσσα μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Παίρνω ιδέες από τις δικές σου φοβερές δημιουργίες!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  10. Πόσο τέλεια είναι τα σκουλαρικάκια! Δες το ποστ μου με τις ευχαριστίες μου:
    http://www.wardroberecycle.com/2011/02/thanx.html

    ReplyDelete
  11. Σ'ευχαριστώ Maddie μου!!

    ReplyDelete
  12. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ... ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙς....

    ReplyDelete
  13. Τα σκουλαρίκια είναι πανέμορφα και όλο το post πολύ καλαίσθητο :)

    ReplyDelete
  14. Foufoula και Marimar Mat σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    ReplyDelete
  15. Γειά σου βρε κοριτσάκι....μ'αρέσει η κάρτα, ωραίο χρώμα!Πω πω σύνθεση...αχ συνεφάκιαααα...
    εεεε δεν έχει μείνει σοκολάτα??????
    (Σιγά μη δε το σχολίαζα!)Κ με τα όμορφα σκουλαρικάκια βολεύομαι...χαχαχα...καλή εβδομάδα!!!!!

    ReplyDelete
  16. Ελενάκι μου τι να μείνει;;Η πρώτη ήταν για ζέσταμα..και από τη δεύτερη σοκολατίτσα μπορεί και να περίσσεψε ένα κομματάκι...Δε θυμάμαι!!Πάντως εγώ τις έφαγα για να κρατηθώ ζεστή,είχα σοβαρό λόγο λοιπόν!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  17. Είναι όλα τόσο όμορφα!
    μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τα καφέ οπότε μου άρεσε πολύ η καρτούλα!

    ReplyDelete
  18. Όλγα σ'ευχαριστώ!Μα δεν είναι τέλειο;;;

    ReplyDelete