Sunday, February 06, 2011

Προσπαθώντας να ισιώσω τα ανάποδα...

Χαίρετε,τι κάνετε;;
Ετοιμάζεστε για το αυριανό ξύπνημα ε;;Ρυθμίστε τα ξυπνητήρια σας,τη διάθεσή σας,τα πάντα...

Εγώ είχα ένα σαββατοκύριακο μες στις αναποδιές..ελπίζω να σταματήσουν εδώ..

Αναπολώ τα σαββατοκύριακα που ήταν πιο κουραστικά από όλες τις ημέρες της εβδομάδας μαζί..
Ελπίζω ότι κάποτε θα επιστρέψουν..

Για κοιτάξτε τι έφτιαξα!!

 Πρώτα κάποια σκουλαρικάκια από βαμμένο αλουμίνιο





 Και τώρα,πηλός ο αγαπημένος...






Καλή εβδομάδα να έχουμε!!
Σας φιλώ!!

19 comments:

  1. Η εβδομάδα ξεκινάει με ομορφιές!

    ReplyDelete
  2. Ωωωω!!Σ'ευχαριστώ!!!

    ReplyDelete
  3. Είναι πάρα πολύ ωραία!!Συνδυάζεις τέλεια τα χρώματα!
    Καλή μας εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ Νίνα μου!!Τα χρώματα είναι μεγάλη μου αγάπη!!

    ReplyDelete
  5. Και τα μέταλλα και το φίμο είναι πανέμορφα. Μ'αρέσει και το στήσιμο και η φωτογράφιση... Μπράβο!!!

    ReplyDelete
  6. Σ'ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου!Ναι,τις προσέχω τις φωτογραφίες γιατί μπορούν να τα αναδείξουν ή να τα "καταστρέψουν"!

    ReplyDelete
  7. Συμφωνώ με όλους τους προλαλλήσαντες! Και προσθέτω ότι έχεις ανεπιφύλακτα ταλέντο!!! Ευχαριστώ που επισκέφηκες το σπιτάκι μου! Καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  8. Καλημέρα!
    Πολύ όμορφα!

    ReplyDelete
  9. Η ΚΑΡΔΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ReplyDelete
  10. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!
    Λελενάκι είχε γίνει μπέρδεμα και νόμιζα ότι σε ακολουθούσα,αλλά δεν το είχα κάνει.. Τώρα δε μου γλιτώνεις!! ;)

    ReplyDelete
  11. ωωω τα σκουλαρίκια είναι απλά υπέροχα νομίζω πως μεταδίδουν θετική ενέργεια!!! καλή εβδομάδα Ειρηνάκι!!!

    ReplyDelete
  12. Λατρεμένα χρώματα.....ο αγαπημένος πηλός καθώς περνάει απο τα χεράκια σου γίνεται φοβερός!!!
    Μπράβο σου κοριτσάκι μου γλυκό!!!
    Φιλάκια πολλά κ καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  13. Για ακόμη μια φορά, μπράβο! Είναι όλα υπέροχα και πολύ επιμελημένα! Φιλιά

    ReplyDelete
  14. Νεραιδίτσα,Ελενάκι και Ευαγγελία μου σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!
    Με τον καλό το λόγο έρχεστε πάντα!!
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  15. Γειά σου Ειρηνάκι μου!Τι όμορφα όλα αυτά που φτιάχνεις!Με ρώτησες πώς δουλεύω τον αλπακά..Μεγάλη ιστορία!Ίσως κάνω tutorial στο μπλόγκ μου τελικά. Βασικά όπως δουλεύεις το αλουμίνιο.Κόβω το σχέδιο που θέλω το λιμάρω και το δουλεύω με το ειδικό σφυράκι που υπάρχει.Το κάνω σφυρίλατο ή το "γεμίζω", μεγάλη ιστορία σου λέω. Θα βγάλω φωτό τώρα που φτιάχνω τις μπομπονιέρες των κοριτσιών μου και θα κάνω tutorial. Νομίζω θα ενδιαφέρει και άλλους. Άν είναι συντονίσου! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Να σε ρωτήσω και εγώ κάτι..τί πηλός είναι αυτός;Αυτο το τέλειο τριανταφυλλάκι πώς το φτιάχνεις;

    ReplyDelete
  16. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου για την άμεση απάντηση!Πρέπει να κάνεις ένα μάθημα για να δούμε κι εμείς..γιατί νόμιζα ότι ήταν πολύ δύσκολο,δηλαδή ότι έπρεπε να το έχεις σπουδάσει.Δείξε μας,δείξε μας!!
    Είναι πολυμερικός πηλός.Οι πιο γνωστές μάρκες είναι fimo και cernit. Ο fimo είναι πιο μαλακός,οπότε μπορείς να τον δουλέψεις πιο εύκολα!
    Αν το παρατηρήσεις σε μεγέθυνση θα καταλάβεις ότι έχει ένα στριφογυριστό στη μέση κι από κει κ πέρα βάζεις γύρω γύρω πέταλα.Με δοκιμές γίνεται συνεχώς καλύτερο!!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  17. Πως έβαψες το αλουμίνιο??Τώωωωωρα το είδα!!!!

    ReplyDelete
  18. Αυτά τα χρώματα τα πήρα από το πλαίσιο και τα έλεγε σμάλτο.Αποκλείεται να είναι,αλλά εγώ τη δουλειά μου την έκανα! ;)

    ReplyDelete