Thursday, November 10, 2011

...ακόμα ψάχνω τον τίτλο....

Καλησπέρα γειτονάκια,τι κάνετε;;;
Και ναι λοιπόν!!!Επιτέλους αποκτήσαμε πρωθυπουργό!!Βοήθειά μας!!
Ζήσαμε αυτές τις μέρες το θέατρο του παραλόγου...
Το καλύτερο σχόλιο το άκουσα το πρωί στο ραδιόφωνο..

"Είμαστε 6 μέρες χωρίς Κυβέρνηση και……


1) έχουν πιάσει τον Ψωμιάδη,


2) κατάσχεσαν την περιουσία του Λαυρεντιάδη,

3) έπιασαν λιμενικούς που πουλούσαν ναρκωτικά

4) απέλυσαν υπαλλήλους του υπουργείου που τα "έπαιρναν" και το κυριότερο..

5) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕΤΡΑ!

Τελικά ο κανένας.. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ο καλύτερος πρωθυπουργός!"


Και η συζήτηση περί πολιτικών τελειώνει εδώ!!!

Και πάμε στα δικά μας!Φρέσκο πράγμα.....

Για δείτε!!!Δείτε και πείτε...









Και για το τέλος,ένα βραχιολάκι!!
Φέτος ανακάλυψα ότι τελικά μου αρέσει ο συνδυασμός γκρι με χρυσό!!


Καλό σας απόγευμα φίλοι μου!
Σας αφήνω με λατρεμένο μου τραγουδάκι!!
Σας φιλώ!

33 comments:

  1. Καλέ Ειρηνούλα έχεις εξελιχθεί σε καταπληκτική δημιουργό!!!! Ήσουν βέβαια αλλά έχεις προοδεύσει περισσότερο τόσο καιρό που έχω να'ρθω!!!!!!!!
    Μακαρι να πάνε όλα καλύτερα για την Ελλάδα!!!!!!!!
    Δεν μπορώ άλλο αυτή τη στεναχώρια!!!! Θέλω -έχω ανάγκη- και λίγη, μια χαραμάδα έστω, αισιοδοξία....

    ReplyDelete
  2. Γεια σου Ειρήνη εγώ δεν θα σχολιάσω καθόλου τις πολιτικές εξελίξεις για τους έχω βαρεθεί, αντιθέτως θα σχολιάσω τις καταπληκτικές σου δημιουργίες που η μία είναι καλύτερη από την άλλη. Ειλικρινά δυσκολεύομαι να διαλέξω αλλά μου άρεσαν ιδιαίτερα κρίκοι νο3, 4 και 5 και φυσικά το βραχιολάκι!
    καλό σου βράδυ

    ReplyDelete
  3. Γεια σου Ειρηνάκι με τις όμορφες δημιουργίες!!!!
    είναι όλα πανέμορφα!!!!

    Φιλάκια πολλα!!!!

    ReplyDelete
  4. χαχαχα ο κανένας ο καλύτερος!!!υπέροχα σκουλαρίκια!!κρίμα που δεν έχω τρύπες!!το βραχιολάκι μοναδικό!!!φιλιά!!

    ReplyDelete
  5. Καλησπέρα κοπέλα μου.. Όλα είναι πολύ όμορφα :) Λάτρεψα το βραχιολάκι!!
    Φιλιά Πολλά

    ReplyDelete
  6. υπεροχα ολα!!με εχεις βαλει στην μπριζα να ασχοληθω με το κοσμημα!!!και πιστεψε με...μονο αυτο μου ελειπε!!!
    ειναι ολα τελεια!!εισαι το προτυπο μου!!

    ReplyDelete
  7. Τα λόγια είναι περιττά...και για τις πολιτικές ελεξίξεις αλλά και για τα κοσμήματα σου!Πολλά φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  8. Φοβερά όπως πάντα!!!!! Μπράβο Ειρηνάκι μου!!!

    ReplyDelete
  9. καλησπέρα!πανέμορφα είναι! μπράβο Ειρήνη μου! και ναι, ο κανενας είναι ο καλύτερος πρωθυπουργός!

    ReplyDelete
  10. Σωστά αυτά που λές...πως θα ήταν αν δυο μέρες το μήνα δεν είχαμε πρωθυπουργό?!..χαχα!!
    Φρέσκο πράγμα ε?..σπαρταράει!..χιχι..είναι πολύ πολύ ωραία Ειρηνάκι μου...και το βραχιόλι πράγματι πολύ καλό!!!Φιλιά!!!Καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
  11. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!

    ReplyDelete
  12. Ειπα να μην πω για πολιτική, αλλά ήθελα να σε ρωτήσω. Από την αναμονή ή από την εκλογή πρωθυπουργού είχες την έμπνευση; Όμορφα όλα.

    ReplyDelete
  13. Τα φρέσκα σου είναι τόσο όμορφα και παιχνιδιάρικα !!Οσο τα βλέπω τόσο πιο πολύ τα λατρεύω!!Μπράβο!!!

    ReplyDelete
  14. ΗΡΘΑ ΝΑ ΔΩ....
    ΚΑΛΑ Ε! ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!.
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

    ReplyDelete
  15. Σας ευχαριστώωωωωωω τόοοοοσο πολύ!!!
    Πραγματικά με ενισχύετε να συνεχίσω και να φτιάχνω κι άλλα κι άλλα κι άλλα... :)
    Σας φιλώ!!!!

    ReplyDelete
  16. Γλύκα...γλύκα...γλύκα....(έβαλα και ένα ζευγάρι στο μάτι!!!)

    ReplyDelete
  17. Τι όμορφα που είναι όλα !!!!!!!!!!Μπράβο !!!!!!

    ReplyDelete
  18. Αχ, Ειρηνάκι μου ,όνειρο ήταν και πάει... Ξαναβρήκαμε κυβέρνηση (λέμε τώρα)!
    Οι καινουριες σου δημιουργίες είναι όνειρο!
    Μου άρεσαν πολύ κι ο συνδυασμός γκρι-χρυσό και το τελευταίο ζευγάρι σκουλαρίκια με τα πιο γήινα χρώματα!
    Καλό ΣΚ!

    ReplyDelete
  19. ποιος ξέρει...η ιστορία θα το δείξει...
    αυτό πάντως που δε θέλει ρώτημα είναι το ταλέντο σου!!! όπως πάντα όλα τόόόσο όμορφα! και το βραχιολάκι πολύ όμορφο και όντως ο συνδυασμός των χρωμάτων πετυχημένος

    ReplyDelete
  20. Τώρα που τα είδα γραμμένα όλα μαζί συνειδητοποιώ πόσο δίκιο έχεις. Οι δημιουργίες σου όπως πάντα η μία καλύτερη από την άλλη!

    ReplyDelete
  21. Καινούργια κυβέρνηση!Μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι τώρα πια!Χα!Πάλι έφτιαξες όμορφα πραγματάκια...Τελικά ο χρυσός κρίκος έχει άλλη γοητεία!Καλή σου νύχτα φίλη μου!

    ReplyDelete
  22. Πολυ ομορφα ολα ειρηνακι μου....Το ενα καλυτερο απο το αλλο...εχουν κατι παιχνιδιαρικο που μου αρεσει...
    Οσο για το αλλο θεμα με εχουν ριξει πολυ οι καταστασεις και προτιμω να μην τις σκεφτομαι καν...
    Φιλακια!!

    ReplyDelete
  23. Είναι πολύ όμορφα τα σχέδια!
    Το ένα καλύτερο από το άλλο πραγματικά!


    Να έχεις μία όμορφη Κυριακή!

    ReplyDelete
  24. Δεν πιστεύω πως θα αλλάξουν και πολλά Ειρήνη και με την νεα κυβέρνηση...
    Τα κοσμήματα ειναι πολύ πολυ όμορφα!!!ολα μαρεσουν!!!μπράβο!!

    ReplyDelete
  25. Υπέροχα τα νέα σου κοσμήματα Ειρηνάκι μου!!! Μπράβο σου! Καλή εβδομάδα να έχεις!Πολλά φιλάκια!

    ReplyDelete
  26. Κοριτσάκι σου έχω ένα βραβειάκι στο blog μου!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  27. Πολύ όμορφοι οι κρίκοι σου Ειρηνάκι!!!!! Τέλειοι συδυασμοί με το χρυσό!!!! Μπράβο σου !!!!! Ωραίο και το τραγουδάκι!!!!
    Καλή εβδομάδα !!! Φιλιά!!! :ο)

    ReplyDelete
  28. To βραχιολάκι απλώς υπέροχο!!
    Μπράβοοο!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  29. Να συμπληρώσω ότι δεν είχαμε ούτε μία απεργία!!! Τώρα αρχίζουμε πάλι!!! Κρίκοι κρίκοι και κρίκοι θα μπορούσε να είναι ο τίτλος! Και όλοι όμορφοι θα συμπληρώσω εγώ!! Συμφωνώ απόλυτα για το χρωματικό συνδυασμό χρυσό-γκρι!!! Σε φιλώ!!

    ReplyDelete
  30. τι χαριτωμενα κοσμηματα ειναι αυτα/?μπραβο σου.. το βραχιολι σουπερ..αλλα κ τα σκουλαρικια πολυ ομορφα..

    ReplyDelete
  31. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!!!!

    ReplyDelete
  32. Είναι υπέροχα!!
    Καλημέρα!!
    τι κάνεις?
    Φιλάκια^^

    ReplyDelete
  33. έχεις βραβείοοοο! Σε περιμένω απ'το blog, φιλιά :)

    ReplyDelete