Wednesday, April 27, 2011

Πού είναι ο ήλιος;;;

Καλημέρα σας!
Τι κάνετε γλυκά μου γειτονόπουλα;;
Εγώ στο σπίτι κλεισμένη από το πρωί..Μα πού να σου κάνει όρεξη να βγεις με αυτό τον καιρό;;
Δεν έχει σταματήσει από χθες μια να βρέχει,μια να ψιχαλίζει...
Ο ήλιος δηλώνει εξαφανισμένος από χθες το πρωί...Και να σκεφτείτε ότι θα μπούμε στον τελευταίο μήνα της άνοιξης σε 4 μερούλες...

Ένα τραγουδάκι που ταιριάζει με τον καιρό...
"Έρχεται βροχούλα...και μια άνοιξη νυφούλα...βρε παιδί μου ΑΜΑΝ"

Πάμε στα δικά μας τώρα!
Εδώ και δυο μέρες ασχολούμαι με το γυαλάκι μου!Πάει αυτό ήταν,το τέλειωσα!
Για δείτε τα αποτελέσματα...


Δεν ξέρω γιατί,αλλά με αυτό το αυτοκινητάκι Mr.Bean έχω κόλλημα!!









Treading on air...



Και όλα μαζί!!

Φιλιά πολλά!!!
Καλό απόγευμα!

44 comments:

  1. είναι πανέμορφα όλα!! εγώ ως λάτρης του ποδηλάτου διαλέγω το δεύτερο ζευγάρι...

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου!Ποδήλατο αγαπημένο!Από καιρό έψαχνα μία εικόνα που να μου αρέσει για να την κάνω σκουλαρίκι!

    ReplyDelete
  3. yperoxa ! eutuxws edw sthn kerkura den brexei exei zesth kai mia hlio mia sunnefia !

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ Mairyliscious!Τυχεροί είστε!!

    ReplyDelete
  5. Εγώ διαλέγω τους Πύργους του Άιφελ!!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Πανέμορφα όλα τα σχεδιάκια!!!! Λατρεμένες εικόνες!!! :) Ξέρεις εσύ ποιες.... Καιρό είχαμε να σε δούμε με γυαλί και χαίρομαι πολύ για αυτό!!! Πολλά φιλιά!!! Τα λέμε αύριο!!!!!

    ReplyDelete
  7. ti teleia ta podilatakia!mou aresei k polu to podilataki gia ayto!xixi! :-)

    ReplyDelete
  8. Έφη μου Πύργους εε;;Αν δεις όλο και κάπου στριμώχνω ένα ζευγάρι με πύργους Άιφελ!

    Ελενάκι μου ξέρω,ξέρω...Αχ!ναι καιρό είχα να φτιάξω κάτι με γυαλί!Σας είχα πιάσει μονότερμα με τις λαμπάδες!Ηρέμησα κι εγώ τώρα,ηρεμήσατε κι εσείς παρέα μ΄εμένα!!χαχα!
    Σε φιλώ!!!Ναι,ναι τα λέμε αύριο!!!! :))

    Βαλεντινάκι μου σ'ευχαριστώ!Λέω κι εγώ να το βάλω στη ζωή μου το ποδήλατο,γι'αυτό κάνω αρχή από τα αυτιά!

    Φιλιά σε όλες!!!!

    ReplyDelete
  9. xronia polla ειρηνακι και ολα υπεροχα ωσ συνηθωσ !!!!και εχεισ δικιο για τον καιροο χαλιαα εθτυχωσ προλαβαμε και ψησαμε

    ReplyDelete
  10. Χρόνια πολλά Βούλα μου,να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Ευτυχώς προλάβαμε,έχεις δίκιο!!χαχα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. πάλι όμορφες εικόνες... τελικά κι εμενα το ποδήλατο μου άρεσε περισσοτερο...μηπως να το παρω να κάνω καμια βολτα???

    ReplyDelete
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΓΩ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!

    ReplyDelete
  13. Ελευθερία κι εσύ του ποδηλάτου εε;;Βόλτα με ποδήλατο σε ανοιξιάτικο καιρό ναι!!Αλλά έτσι που είναι δυο μέρες ο καιρός,ούτε να ξεμυτίσουμε δεν μπορούμε!

    Μαριάννα μου χρόνια πολλά και καλά!Σ'ευχαριστώ πολύ!!

    Σας φιλώ!

    ReplyDelete
  14. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Πολύ όμορφα όλα, αλλά η Ξυλένια θα κλέψει το ποδήλατο για να πάει μια βόλτα με τον Λάκη!

    ReplyDelete
  15. Ειρηνούλα όλα είναι τέλεια!!!!!!!!!!!! Μπράβο!!!!!!!!!!! :))))

    ReplyDelete
  16. Υπέροχα!!υπέροχα!!!υπέροχα!!!μπράβο!!

    ReplyDelete
  17. Αληθώς Ανέστη Δόκτορα!!Ας το κλέψει,τόσο όμορφη που είναι την αφήνω ;)

    Σ'ευχαριστώ Ιωαννίτσα!!Φιλιά!

    ReplyDelete
  18. μπραβο σου γλυκια μου!!!ειναι ολα πολυ ομορφα,πραγματικα με τρελαινουν οι φωτογραφιες που διαλεξες!και σαν ιδεα και σαν αποδοση ειναι υπεροχα!ξεχωριχω λιιιιγο παραπανω τον ουργο του αιφελ γιατι απωθημενο το'χω να παω!!!!!!

    ReplyDelete
  19. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!!!

    Angie μου σ'ευχαριστώωωω!!!Κι εμένα είναι απωθημένο μου,γι'αυτό θα τον δεις να φιγουράρει σε πολλές δημιουργίες μου!!

    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  20. πάρα πολύ όμορφα όλα! αγάπησα το ποδήλατο και το κοριτσάκι-coppertone! ^^

    ReplyDelete
  21. Σ'ευχαριστώ Ιωαννίτσα μου!

    ReplyDelete
  22. Ειρήνη μου, είναι όλα φοβερά και τόοοοοσο ρομαντικά!!! Εγώ διαλέγω και ποδηλατάκι και αυτοκινητάκι!Χα!

    ReplyDelete
  23. Βάνα μου σ'ευχαριστώ!!Κι εμένα αυτά τα πρώτα είναι τα αγαπημένα μου!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  24. Αχ είναι φοβερά!Ειδικά το πρώτο με το mini cooper είναι το αγαπημένο μου!!!:)

    ReplyDelete
  25. Για άλλη μια φορά τα λόγια είναι περιττά..
    Χρόνια πολλά Ειρήνη μου!
    Είναι όλα πολύ ωραία.. :)

    ReplyDelete
  26. Κοριτσάκιιιι μου...επιτέλους ξανά γυαλί!..χιχιχι...Mr.Bean...μη μου πεις σ'αρέσει κ εσένα?!Κάθε φορά χρησιμοποιείς πολύ όμορφες εικόνες!!!Τα φιλιά μου!!!

    ReplyDelete
  27. Πανέμορφα Ολα!!!Αν θα επρεπε να διαλέξω κάποιο οποσδήποτε, θα επέλεγα το δεύτερο ζευγάρι, με το ποδήλατο!!!!Ολα ομως ειναι ξεχωριστά!!!!
    καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
  28. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ...

    ReplyDelete
  29. Καλησπέρα Ειρηνάκι...Χρόνια πολλά..Χριστός Ανέστη...μ'αρέσουν όλα τα καλούδια σου...υπέροχα.. φιλάκια!!!!!

    ReplyDelete
  30. Claire το mini couper είναι σκέτη γλύκα!Είναι για βιτρίνα!!!Τώρα αν κάποιος θέλει να μας κάνει ένα δώρο(τη βελτιωμένη του έκδοση βέβαια),δε θα πούμε κι όχι...

    Ελενάκι μου σ'ευχαριστώ!!!Σας έπρηξα με τις λαμπάδες μου εεε;;;χαχα!Τώρα θα σας αποζημιώσω το υπόσχομαι!Έρχεται giveaway!!

    Riri μου ποδηλατάκι κι εσύ ε;;;Μεγάλη πέραση το δίκυκλο τελικά!!!

    Φουφούλα μου σ'ευχαριστώ πολύυυυ!!!

    Εύα μου αληθώς ανέστη!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

    Σας φιλώ όλες!!! :)

    ReplyDelete
  31. Πολύ όμορφα ολα ! Κι εγώ διαλέγω ποδηλατάκι!!!

    ReplyDelete
  32. Ti teleia einai auta!!! tora anakalipsa to blog sou kai kaneis iproxi douleia :D ego dialego ta sinnefakia me to miso foustanaki xixixi :D
    kali sou mera!!

    ReplyDelete
  33. ειναι ολα τους πανεμορφα! πραγματικα!

    ReplyDelete
  34. Κωνσταντίνα μου σ'ευχαριστώ!!Το ποδηλατάκι κέρδισε ασυζητητί!!

    Geo καλώς ήρθες!Σ'ευχαριστώ πολύυυ!!Το σχεδιάκι αυτό το έχω ξαναδείξει λίγο διαφοροποιημένο...
    Είναι το αγαπημένο μου απ'όλα!!!

    Εκφράσου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!

    Σας φιλώ όλες!

    ReplyDelete
  35. αν τρυπησω τα αυτια μου γτ με οσα κανεις με προκαλεις και παρω πολλα απο αυτα που φτιαχνεις θα μου κανεις μια καλη τιμη;

    ReplyDelete
  36. Χαχα!Ιωάννα μου εννοείται!!!

    ReplyDelete
  37. Yperoxa ola!!!
    Alla epeidh exw mia latreia gia o,tidhpote vintage katalabaineis poia m'aresoun ligo parapanw!
    Kapoia stigmh tha prepei na apokthsw merika apo auta...!

    Autos kairos einai apelpisi ontws..Shmera san na kalyterepse ligo :)

    Polla filia

    ReplyDelete
  38. Ρηνούλα, τέλεια όλα!!Κάποια στιγμή θα σε ρωτήσω κάποια πραγματάκια για το υγρό γυαλί!!

    ReplyDelete
  39. Αρτεμούλα σ'ευχαριστώ πολύ!!Μα όλες να έχουμε λατρεία στα vintage;;;Πώς γίνεται αυτό;;
    Φιλάκια!

    Λιτσάκι σ'ευχαριστώ!Θα με ρωτήσεις στην επόμενή μας συνάντηση η οποία μαγειρεύεται μάλλον για την επόμενη εβδομάδα!!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  40. Πολύ πολύ ωραία!! Κάποτε πρέπει να ξεκινήσω κι εγώ με το γυαλί... προς το παρόν είμαι καινούρια και το φοβάμαι ακόμα! Συγχαρητήρια Ειρηνάκι! (έχεις και το όνομα της μαμάς μου!). Φιλιά

    ReplyDelete
  41. Σ'ευχαριστώ Dimi μου!Να ξεκινήσεις γιατί είναι πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  42. Καλώς σε βρήκα Ειρήνη!! Τα σκουλαρίκια σου είναι υπέροχα, λάτρεψα το αυτοκινητάκι, το ποδήλατο και τον Άιφελ!!! Σου στέλνω εμαιλ να μου πεις περισσότερα.

    ReplyDelete
  43. μ αρεσουν πολυυυυυυυ δειξε μας καμια φορα αναλυτικα πως τα κανεις να μαθω κ εγω που πολυ το θελω!!!

    ReplyDelete
  44. Σ'ευχαριστώ πολύ Λένα μου!!
    Έχω ξαναπεί ότι είναι μεγάλη η διαδικασία και δε χωράει σε ένα βιντεάκι.Μπορείς να βρεις πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο!

    ReplyDelete