Sunday, October 31, 2010

Έχετε ακούσει το χρώμα ροζ γουρουνί;;;

Όταν για πρώτη φορά είχα ακούσει το χρώμα "γουρουνί" ως περιγραφή,είχα αναρωτηθεί γιατί απλά δε λένε ροζ..
Αλλά μετά που το είδα στην πράξη,είναι πολύ εύστοχη η χρησιμοποίηση αυτού του "όρου"... γιατί ροζ υπάρχουν πολλά,γουρουνί όμως ένα!!!
Αν και δε μου αρέσει καθόλου αυτό το χρώμα,θα σας δείξω κάτι που δέχομαι να έχω πάνω μου και είναι ροζ-γουρουνί!!!!Είναι ένα μικρό,γλυκύτατο,στρουμπουλό,αξιολάτρευτο γουρουνί γουρουνάκι!!!!! Θα το κάνω σύντομα μπρελόκ!!!

Πώς σας φαίνεται η ουρίτσα μου;;;
Καλή εβδομάδα!!!


8 comments:

  1. θαυμασια και πολυυυυγλυκια η μινιατουρα σου.
    Θαυμαζω την τεχνικη σου αλλα καιιιι...την υπομονη σου!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  3. Ειρήνη είναι πολύ όμορφο. Η τσαχπινιά στην ουρίτσα...όλα τα λεφτά

    ReplyDelete
  4. πολυ ομορφο και φανταζομαι πολυ δυσκολο.Μπραβο...

    ReplyDelete
  5. Χαχα!! Σ'ευχαριστώωωωω!!!!

    ReplyDelete
  6. Ρεβέκκα μου σ'ευχαριστώ πολύ κι εσένα! Αν έχεις υπομονή και θέληση όλα γίνονται!! ;)

    ReplyDelete
  7. Πραγματικα η ουρίτσα είναι η πιο τσαχπίνικη απο όλο το αξιολάτρευτο γουρουνάκι σου!! Κι όσο για την περιγραφή του χρώματος δεν έχεις άδικο χα χα χα Φιλιά

    ReplyDelete
  8. Μα Μαράκι δεν είναι πολύ ωραίο το χρώμα γουρουνί;;;; Χαχα!! Φιλιά!

    ReplyDelete